Browsing SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ by Subject "Advertisements"
Now showing items 1-4 of 4
-
Boyut değiştiren reklamcılık kavramı ve bütünleşik pazarlama iletişimi aracı olarak ürün yerleştirme
(GEDİZ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Pazarlama, günümüze gelene kadar bir takım aşamalardan geçmiştir. Bu aşamalar ürün, satış, pazarlama ve müşteri odaklı aşamalar şeklindedir. Pazarlamanın bu aşamalardan geçmesinin sebepleri araştırıldığında, küreselleşme ... -
Buzdolabı reklam kampanyalarında seçilen hedef kitleye bağlı olarak ürünün öne çıkarılması gereken özellikleri
(GEDİZ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmada, buzdolabı üretici firmaları tarafından yapılacak reklam kampanyalarında, seçtikleri hedef kitleye bağlı olarak buzdolaplarına ait hangi özelliklerini öne çıkarmaları gerektiği konusunda bir araştırma yapılmıştır. ... -
Nöropazarlama faaliyetlerinde bilinçaltı reklamcılık ve tüketici algısı üzerindeki etkisi
(GEDİZ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Gelişen ve modern dünyaya ayak uydurmaya çalışan pazarlama ve reklam da sadece düz mesajlarla tüketicilere ulaşmayı amaçlamamaktadırlar. Teknolojik gelişmelerin hızla yaşandığı Dünya'da üretilen ürünlerin fazlalığı ... -
Reklamı yasak olan ürünlerin pazarlama iletişimi faaliyetleri, ilaç sektöründe bir uygulama örneği
(GEDİZ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Pazarlama, ürün ve hizmetlerin hedef kitle tarafından ihtiyaç duyulacak bir biçimde dikkatini çekme çabasıdır. Pazarlamanın konusu sağlık olduğu zaman diğer pazarlama faaliyetlerinden biraz ayrılmaktadır. Çünkü sağlık ...