Show simple item record

dc.contributor.advisorKitapçı, Hakan
dc.contributor.authorSubaşi, Levent
dc.date.accessioned2021-05-07T12:35:03Z
dc.date.available2021-05-07T12:35:03Z
dc.date.submitted2010
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/621785
dc.description.abstractÜrünün hizmet olduğu bankacılık sektöründe hizmetin müşteriler tarafından nasıl algılandığının bilinmesi çok önemlidir. Bundan dolayı bankalar hizmet kalitesini sürekli ölçmek ve memnuniyetsizlikleri ortadan kaldırmak durumundadır. Bu bağlamda bankalar müşteri memnuniyetini sağlayarak kuruma karşı güven oluşturmak ve müşteri sadakati oluşturmak durumundadırlar. Bankalar sunduğu hizmetlerle bir marka olmakta ve kurum imajını oluşturmaktadır. Bu çalışma, faizsiz bankacılık hizmeti sunan Katılım Bankasının ticari ve kurumsal müşterilerinin ilgili kurumun sağlamış olduğu hizmetlerdeki memnuniyetlerini sorgulanmış, kurum imajının müşteriler üzerindeki etkisini araştırmış ve hizmet kalitesi boyutları, banka imajı ve kuruma duyulan güvenin müşteri sadakatine etkilerini ortaya koymaya çalışmıştır.
dc.description.abstractIn banking sector, where the product is the service itself, it is fundamentally important to be aware of how this service is regarded by the customers. Hence, the banks have to keep constantly evaluating their quality of service to their customers and they have to remove the discontents. In accordance with this case, the banks are obliged to provide a trust and loyality between the customers and themselves by ensuring the contentment of their customers. The banks compose their brand and instution image by providing servises to their customer. This framework have struggled to question the contentment of the services of banks. Participation Banking which provides service without interest, with the view of customers on terms of instutional and trade services, also searched for the effects of instutional image on customers and service qualities strengths along with effets of Bank Image and the trust to the instution on customer loyality.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleHizmet kalitesi, kurumsal imaj ve güvenin kurumsal müşteri sadakatine etkisi: Katılım bankacılığında bir uygulama
dc.title.alternativeThe effects of services quality, corporate image and trust company on institutional customer loyalty: An emrirical study on participation banks
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmBanking
dc.subject.ytmCorporation image
dc.subject.ytmParticipation banking
dc.subject.ytmService quality
dc.subject.ytmCustomer loyalty
dc.subject.ytmTrust relationship
dc.subject.ytmOrganizational trust
dc.identifier.yokid363692
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityGEBZE YÜKSEK TEKNOLOJİ ENSTİTÜSÜ
dc.identifier.thesisid258230
dc.description.pages127
dc.publisher.disciplineİşletme Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess