Show simple item record

dc.contributor.advisorTorlak, Nuri Gökhan
dc.contributor.authorUyar, Ali
dc.date.accessioned2021-05-07T11:46:26Z
dc.date.available2021-05-07T11:46:26Z
dc.date.submitted2003
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/617069
dc.description.abstractKISA ÖZET ALİ UYAR Ağustos 2003 TÜRKİYE'DEKİ ÖZEL ÖĞRETİM KURUMLARINDA EĞİTİM KALİTESİNİ ARTTIRMA Tez, Türkiye'deki Özel Öğretim Kurumfari'rtda eğitim kalitesini arttırma ile ilgilidir. Bu kurumların ayırıcı özelliklerinden ve eğitim sistemine, topluma, yatırımcılara katkılarından söz edilmektedir. Bununla birlikte, bu okulların kalitesinin arttırılmasına ihtiyaç vardır, bu yüzden bunu gerçekleştirmek için çeşitli yollar aranmalı ve bulunmalıdır. Tezde, Özel Öğretim Kurumiarı'nda bu değişikliğin gerçekleşmesi için modern bîr yaklaşım olan Toplam Kalite Yöntemi önerilmektedir. Çünkü, Amerika'da ve İngiltere'de toplam Kalite Yönetimi'nin principlerini uygulayarak başarıyı yakalamış okullar vardır. Öyleyse, Türkiye'de niçin olmasın? Okul yöneticileri, öğretmenler ve diğer çalışanlar, öğrenciler ve veliler kalite geliştirme programına katılmalılar. Uygulama işleminde herkes sorumludur. Herkes üzerine düşeni yaparsa uzun vadede pozitif sonuçlar görülecektir. Anahtar Kelimeler: Özel Öğretim Kurumlan Eğitim Kalite Yönetim Toplam Kalite Yönetimi 111
dc.description.abstractABSTRACT ALİ UYAR August 2003 ENHANCING THE QUALITY OF EDUCATION IN PRIVATE EDUCATION INSTITUTIONS IN TURKEY The thesis deals with the quality of education in private education institutions in Turkey. The distinctive features of private education and its' contributions to the education system, to the society, and to the investors are mentioned. However, their quality needs to be increased, so the ways to do it must be searched for. As a modern approach, Total Quality Management is suggested to carry out this change in Private Education Institutions in the thesis. Because, there are some schools in America and England that have caught success by implementing the TQM principles. So, Why not in Turkey? School managers, teachers and other employees, students and parents participate in the quality improvement. Everybody is responsible for the implementation process. If everyone fulfills his or her duty, the positive effects will be seen in the long term. Keywords: Private Education Institutions Education Quality Management Total Quality Management 11en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleEnhancing the quality of education in private education institutions in Turkey
dc.title.alternativeTürkiye`de özel öğretim kurumlarında eğitim kalitesini arttırma
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmSpecial education institutions
dc.subject.ytmQuality
dc.subject.ytmEducation system
dc.subject.ytmEducational administration
dc.subject.ytmTotal quality management
dc.identifier.yokid142477
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityFATİH ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid137716
dc.description.pages74
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess