Show simple item record

dc.contributor.advisorDilber, Mustafa
dc.contributor.authorÖcal, İlknur
dc.date.accessioned2021-05-07T11:46:11Z
dc.date.available2021-05-07T11:46:11Z
dc.date.submitted2005
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/617009
dc.description.abstractGelişen teknolojinin de etkisiyle insanın istek ve ihtiyaçları sürekli olarakartmakta ve bu ihtiyaçların çeşitleri değişmektedir. Firmaların devamlılıklarınısağlamaları için bu istek ve ihtiyaçları doğru şekilde saptamaları ve bunlarıtatmin edebilecek yeni ürün ve hizmetler geliştirmeleri şarttır. Giyim sektörütüketicinin modanın da etkisiyle değişen ihtiyaçlarını karşılamak için kendinisürekli olarak yenilemek zorunda olan alanlardan biridir.Marka bağlılığı eski bir kavram olmasına karşın nihai bir tanımı yoktur.Bu çalışmada marka bağlılığı hakkında teorik bir arka plan hazırlamak vemarka bağlılığının bu sektörde ne şekilde var olduğunu görmek için sahaaraştırması yapıldı. Marka bağlılığının yoğun şekilde var olduğuna inanıldığıiçin bu çalışmada giyim sektörü tercih edildi.Bu çalışmanın marka bağlılığıyla ilgili kavramsal desteğe ek olarakgiyim sektöründe marka bağlılığının var oluşuyla ilgili göstergeler sunacağıumulmaktadır.Anahtar kelimelerİhtiyaçlar MarkaTüketici Marka StratejisiTüketim Marka BağlılığıTüketim kültürü
dc.description.abstractDesires and needs of a people increase because of developedtechnology and the varieties of them change continuously. For continuity offirms they should determine these desires and needs correctly and improvenew products and services in order to satisfy these unfulfilled needs. Clothessector is one of the areas that must renew itself continuously to satisfyconsumers? needs and desires that are variable because of fashion.Although the subject of brand loyalty is old concept there is no finaldefinition of the concept.In this study to see theoretical background about brand loyalty andhow brand loyalty can be in this sector, research in the field is done. In thestudy clothes sector is selected since it is believed that there is a high level ofbrand loyalty.It is hopeful that in addition to conceptual assistance of this thesisabout brand loyalty, it will present indications about being of brand loyalty inthe clothes sector.Key words:Needs BrandingConsumer Brand strategyConsumption Brand loyaltyConsumerismen_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleA study of brand loyalty in the clothes sector and its effect on preferences of young consumers
dc.title.alternativeGiyim sektöründeki ürünlerde marka bağlılığı ve genç tüketicinin tercihleri uzerine etkisi
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.identifier.yokid336110
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityFATİH ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid221293
dc.description.pages118
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess