Show simple item record

dc.contributor.advisorDilber, Mustafa
dc.contributor.authorMalkoç Çar, Elif
dc.date.accessioned2021-05-07T11:45:57Z
dc.date.available2021-05-07T11:45:57Z
dc.date.submitted2008
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/616947
dc.description.abstractPazarlama yönelimi çok eski bir kavram olmasına rağmen bir çok akademisyen tarafından değişik şekillerde tanımlandı. Bu kavram hakkında hepsinin birleştiği nihai bir tanım yoktur.Bu çalışmada pazarlama yönelimi kavramı hakkında teorik arka plan hazırlandı.Ayrıca, pazarlama yöneliminin bilinirlik derecesini ve uygulamasını tanımlayan bir deneysel çalışma yer aldı.Kobi yöneticileri için böyle bir analiz bulunmadığından hedeflendiği gibi KOBİ yöneticileri seçildi.Umulur ki bu çalışma pazarlama yönelimi açısından bazı eksiklikleri tanımlamada ve gelişmelerin boyutlarını göstermede bir keşif basamağı olur.Anahtar Kelimeler: Pazarlama Yönelimi, Modern Pazarlama Kavramı
dc.description.abstractAlthough it is a relatively old and familiar concept, the subject of marketing orientation has been defined differently by various scholars in the past. There is no consensus among them about the final definition and scope of the concept.In this study, theoretical background about the concept of marketing orientation will be presented. Furthermore, an empirical study is conducted among Turkish managers to determine the level of awareness and practice of modern marketing orientation. In the study, KOBI managers are selected as the focus since no such analysis exists for KOBI managers.It is hoped that this study will provide an exploratory step in delineating some of the deficiencies and indicate dimensions of improvement in terms of marketing orientation.Key words: Marketing Orientation, Modern Marketing Concepten_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleMarketing orientation among Turkish managers
dc.title.alternativeTürk yöneticilerde pazarlama yönelimi
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme (İngilizce) Ana Bilim Dalı
dc.identifier.yokid315911
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityFATİH ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid239473
dc.description.pages49
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess