Show simple item record

dc.contributor.advisorErgin, Hüseyin
dc.contributor.authorİri, Mustafa Kemal
dc.date.accessioned2021-05-07T09:38:31Z
dc.date.available2021-05-07T09:38:31Z
dc.date.submitted1999
dc.date.issued2021-04-23
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/614316
dc.description.abstractTEZ ÖZETİ Günümüz işletmelerinde sadece mal veya hizmeti müşteriye ulaştırılması değil; kalitenin arttırılması ve müşterinin memnuniyetinin sağlanması da çok önem kazanır hale gelmiştir. Dolayısıyla işletmeler arası rekabet ortamı büyük boyutlara ulaşmış, bu rekabette var olabilmeleri içinde hızlı gelişmelere ayak uydurabilmek için pazarlama iletişiminde yer alan reklam ve reklam yönetimi konularına büyük önem vermeye başlamışlardır. Reklam yönetimi, günümüz işletmelerinin etkin ve verimli reklamlar üretebilmeleri amacıyla ürün ve hizmetlerin en iyi biçimde tanıtılmasında bir yönetim şekli olarak kabul edilmektedir. İşletmeler reklam faaliyetleri için kendi bünyelerindeki reklam birimlerinden yararlanabilecekleri gibi reklam ajansları ile de büyük çapta çalışma yapmaktadırlar. Bu çalışmalar altında; reklam ajansları, profesyonel anlamda reklam - tanıtım - pazarlama hizmetleri sunan ve uzman kadrosu ile işletmelerin bu yöndeki sorunlarına çözümler üreten işletmelerdir. Bu çalışmada, günümüz işletmelerinde reklam yönetimi bir süreç olarak ele alınıp, bu süreç içinde yer alan ve karşılıklı iletişim içerisinde bulunan işletme - reklam ajansı ilişkileri yönetsel açıdan ele alınıp irdelenmiştir.
dc.description.abstractABSTRACT In today's companies not only it's important to sell goods to customers satisfied. So, competition between companies is getting great size. To take place in this rivalry and keep up with fast growing, companies started giving great care about advertisement and advertisement management, which has placed in marketing communication. Advertisement management, on the purpose fo producing effective and productive advertisements, is supposed to be a management style which publicizes products and services very well. Besides companies utilize from advertisement department in its firm, do business a lot with advertisement companies. Advertisement companies professionally present advertisement-introduction- marketing services and with specialist staff produce solution to problems of other companies. In this research, advertisement management is handled in a certain progression and companies and advertisement agency relation ship is examined from administrative point of view in this progression.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectReklamcılıktr_TR
dc.subjectAdvertisingen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleGünümüz işletmesinde reklam yönetimi ve bir uygulama
dc.title.alternativeAdvertisment management and a practice in todays companys
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2021-04-23
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmAdvertisment management
dc.subject.ytmAdvertisements
dc.subject.ytmBusinesses
dc.subject.ytmManagement
dc.identifier.yokid89175
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityDUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid89175
dc.description.pages209
dc.publisher.disciplineYönetim ve Organizasyon Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess