Show simple item record

dc.contributor.advisorElmacı, Orhan
dc.contributor.authorDağaslan, Gökhan
dc.date.accessioned2021-05-07T09:37:49Z
dc.date.available2021-05-07T09:37:49Z
dc.date.submitted2002
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/614129
dc.description.abstractÖZET 21.yy' da iyi ve kaliteli ürün üretmek artan rekabet koşullarında işletmeler açısından yaşamlarını idame ettirebilmek için yeterli bir unsur değildir. Çünkü başarı, ürünün kalitesinin yanında, o Ürünün tanıtım ve pazarlama biçimi ile de sıkı sıkıya bağlantılı durumdadır. İnternetin yaşamın vazgeçilmez bir olgusu olması küreselleşen dünyada teknolojinin hız kazanmasıyla birlikte kaçınılmaz gözükmektedir. İnternet sayesinde tüketiciler bilinçlenmeye ve bilgiye daha çabuk ulaşabilmeye başladılar. Günümüz işletmelerinin ürün çeşitliliğin ve rekabetin hızla artması yüzünden müşteri taleplerini mevcut pazarlama stratejileriyle karşılayabilmesi zorlaşmaktadır. Bu yüzden internet tabanlı pazarlama stratejileri geliştirmeleri ve mevcut sistemlerini internetin ulaşılması güç hızına yetişebilmek için teknolojinin pazarlama konusunda mevcut yazılımlarını kullanarak güncellemeleri gerekmektedir. İnternetin pazarlama, stratejilerini, radikal bir biçimde değiştireceği gerçeği kabul edilmelidir. İnternet kullanımının gün geçtikçe arttığı günümüz dünyasında klasik pazarlamanın bilgi sistemleri, Pazar yapılan ve de pazarlama karmalarının tamamen evrim geçireceği günümüz işletmeleri tarafından dikkate alınmak zorundadır.
dc.description.abstractVI ABSTRACT It is not enough elements to produce good and quality in increasing competition for firms to survive their life in 21st century. Because accomplishment depends on connection with both product's quality and promotion and its marketing forms. As being one fact of no cease from internet in life, it seems to become inevitable due to gaining speed of the technology around the global world. Thanks to internet customers begin to become conscious and to be able to reach the knowledge easily. It is difficult to meet the demand of their customers because of product's variety in the firm and also increasing competition with present marketing strategies based on internet and they need to renew their existent system with the existing software program for being able to keep up with unattainable speed of e-commerce. It must be accepted that internet will change the reality of marketing policies radically. Using internet is increasing gradually in nowadays world, the firms have to take into consideration that it will be completely evolved the knowledge of classical marketing system, marketing structure and mix.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleKlasik ve modern pazarlama stratejilerinin karşılaştırılmasına yönelik bir inceleme
dc.title.alternativeAn Approach to inve stigation of comparison of classical and marketing strategies
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmElectronic commerce
dc.subject.ytmInternet
dc.subject.ytmMarketing methods
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmStrategy
dc.identifier.yokid118204
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityDUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid111314
dc.description.pages177
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess