Show simple item record

dc.contributor.advisorTaşkın, Ercan
dc.contributor.authorİkbal, Fadime Menekşe
dc.date.accessioned2021-05-07T09:33:34Z
dc.date.available2021-05-07T09:33:34Z
dc.date.submitted2011
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/613023
dc.description.abstractEFQM Mükemmellik Modeli, kuruluşlara mükemmelliğe giden yolun neresinde olduklarını gösteren bir modeldir Model kuruluşun mükemmellik yolunda ilerleyip ilerlemediğini ölçerek yönetim sistemlerini geliştirmesi konusunda yardımcı olan pratik bir araç niteliği taşır. Bu amaçla kurulusun kuvvetli yönlerini ve iyileştirmeye açık alanlarını görmesini sağlayarak onları çözümler üretmeleri konusunda teşvik eder.Bu çalışmanın amacı, EFQM Mükemmellik Modelinin daha iyi anlaşılabilmesi için Türkiye'de derece almış bir hizmet işletmesinde araştırılmasıdır. Araştırma Afyonkarahisar ili Bolvadin ilçesindeki 2009 yılı Türkiye 2.si 24 Eylül Anaokulu'nda yürütülmüştür. Araştırmada sonuç olarak, EFQM M.M. analiz edilmiş ve Türkiye 2. liği bulunan bu okulun kuvvetli ve zayıf yönleri saptanmıştır. Bu zayıf olan yönlerde çözümler sunulmuştur. Ayrıca başarılı bu devlet okulu diğer okullara örnek edilmiştir.Anahtar Kelimeler: EFQM 2003, EFQM 2010, Mükemmellik Modeli, Hizmet İşletmesi, Bir Araştırma, 24 Eylül Anaokulu
dc.description.abstractEFQM Excellence Model, a model that shows that they are institutions where the road to excellence. Model management systems by measuring the development of the organization towards excellence in the proceeding has given us a practical tool to help you. For this purpose entity to see the strengths and areas for improvement in providing solutions to encourage them.The purpose of this study, for a better understanding of the EFQM Excellence Model, a service firm in Turkey to investigate the degree received. Bolvadin Afyonkarahisar district of Turkey in 2009 2.si Research Anaokulu'nda conducted Sept. 24. Research, as a result, the EFQM M.M. have been analyzed and Turkey 2 positivity was found in the strengths and weaknesses of this school. These weak solutions of the directions are presented. In addition, a successful example of this is public school with other schools.Keywords: EFQM 2003, EFQM 2010, Excellence Model, Service Management, One Study, September 24th Kindergartenen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.title2003-2010 EFQM Mükemmellik Modeli ve bir hizmet işletmesinde araştırma: 24 Eylül Anaokulu
dc.title.alternativeEFQM Excellence Model and a service company research 2003-2010: 24 September, Kindergarten
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmPerfection
dc.subject.ytmBusinesses
dc.subject.ytmService organizations
dc.subject.ytmAfyonkarahisar-Bolvadin
dc.subject.ytmQuality
dc.subject.ytmQuality models
dc.subject.ytmKindergartens
dc.subject.ytmEFQM model
dc.identifier.yokid397035
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityDUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid288185
dc.description.pages227
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess