Ahlak eğitimi çerçevesinde ailede doğruluk eğitimi
dc.contributor.advisor | Karaçoşkun, Mustafa Doğan | |
dc.contributor.author | Öztürk, Hamiyet | |
dc.date.accessioned | 2021-05-07T09:23:24Z | |
dc.date.available | 2021-05-07T09:23:24Z | |
dc.date.submitted | 2003 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/610718 | |
dc.description.abstract | Bu tez, Cumhuriyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü'nde yüksek lisans tezi olarak hazırlanmıştır. `Ahlâk Eğitimi Çerçevesinde Ailede Doğruluk Eğitimi` adlı bu araştırma dört bölümden meydana gelmektedir. Birinci bölümde araştırmanın problemi, denenceleri, sayıtlılan, amacı, önemi ve yöntemi üzerinde durulmuştur. İkinci bölümde ahlâk eğitimi ve önemi, doğruluk eğitimi ve önemi, ailede eğitim ve önemi, ailede doğruluk eğitimi ve önemi açıklanmıştır. Üçüncü bölümde üç yüz yetmiş ilköğretim sekizinci sınıf öğrencisi üzerinde uygulanan anketle ilgili bulgular tablolar halinde verilmiş, verilen cevaplar yorumlanmış ve konu ile ilgili diğer araştırma sonuçlarıyla karşılaştınlmıştır. Dördüncü bölümde ise araştırmadan çıkan sonuçlar değerlendirilmiş ve önerilerde bulunulmuştur. | |
dc.description.abstract | This study was prepared as a high degree master at Cumhuriyet University, Social Science Institute. This study named, `Honesty Education in the Family as a part of Moral Education` is composed of four chapters. In the first part the problem, hypothesis, assumption, aim, importance and metodology of the study are defined. In the second part moral education and its importance, honesty education and its importance, education in the family and its importance, honesty education in the family and its importance are defined. In the third part the results of questionnaires that were performed on 370 class 8 primary school students are defined as tables, the answers are evulated and the results are compared with the results of other studies related to the same subject. In the forth part the results of the study are evulated and suggestions are made. | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Ahlak eğitimi çerçevesinde ailede doğruluk eğitimi | |
dc.title.alternative | Honesty education in the family as a part of moral education | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı | |
dc.subject.ytm | Morality | |
dc.subject.ytm | Moral education | |
dc.subject.ytm | Accuracy | |
dc.subject.ytm | Family | |
dc.identifier.yokid | 140568 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 137000 | |
dc.description.pages | 178 | |
dc.publisher.discipline | Din Eğitimi Bilim Dalı |