Show simple item record

dc.contributor.advisorÇatı, Kahraman
dc.contributor.authorHavabulut, Erdal
dc.date.accessioned2021-05-07T09:22:23Z
dc.date.available2021-05-07T09:22:23Z
dc.date.submitted2006
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/610282
dc.description.abstractBu çalışmada konaklama işletmelerinde internet pazarlamacılığının mevcut durumuve İstanbul'daki otel yöneticilerinin internet pazarlamacılığını nasıl algıladıkları bir anketçalışması yapılarak araştırılmıştır.Tez üç bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde pazarlama kavramı, pazarlamakavramının gelişimi ve 2000li yıllarda pazarlamada meydana gelen gelişmeler açıklanmıştır.İkinci bölümde internet pazarlamacılığı detaylı bir şekilde açıklanmıştır. Son bölümde iseİstanbul'daki 4 ve 5 yıldızlı otel yöneticilerinin internet pazarlamacılığını nasıl algıladıklarıbir anket çalışmasıyla analiz edilmiştir.
dc.description.abstractIn this study, the current situation of internet marketing in accommodationbusiness and how hotel managers in Istanbul perceive internet marketing is exploredby using a questionnaire.The thesis consists of 3 sections. In the first section the marketing concept,how marketing is developed and changes in marketing in the 2000s is described. Inthe second section, internet marketing is explained in detail. In the last section, howthe hotel managers of 4 and 5 stars hotels of Istanbul perceive internet marketing isanalyzed using a questionnaire.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleİnternette pazarlama ve İstanbul`daki dört ve beş yıldızlı otellerde bir uygulama
dc.title.alternativeInternet marketing: An aplication in 4-5 starred hotels in İstanbul
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.identifier.yokid152880
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityCUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid188954
dc.description.pages116
dc.publisher.disciplineÜretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess