Show simple item record

dc.contributor.advisorBabacan, Adem
dc.contributor.authorŞimşek, Muhammed Raşid
dc.date.accessioned2021-05-07T09:18:04Z
dc.date.available2021-05-07T09:18:04Z
dc.date.submitted2017
dc.date.issued2020-09-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/608769
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı e-ticaret sektöründe müşteri memnuniyet ve sadakati arasındaki ilişkiyi Yapısal Eşitlik Modeli ile incelemektir. Çalışmada müşteri memnuniyeti ve sadakatinin faktörleri belirlenecek, bu faktörler ile müşteri memnuniyeti ve sadakati arasındaki ilişkiler model yardımıyla tanımlanacaktır. Araştırmada Türkiye'de internetten online satış faaliyeti gösteren şirketlerden alışveriş yapan müşteriler arasında basit rassal örnekleme yöntemiyle 410 internet kullanıcısı seçilmiştir. Bu müşterilere müşteri memnuniyeti ile ilgili ve sadakati ile ilgili sorulardan oluşan beşli likert tipi ölçek ile anket uygulanacaktır. Anketten çıkan sonuçlar yorumlanarak müşteri memnuniyeti ve sadakati arasında ilişki belirlenecektir.
dc.description.abstractThe aim of this study is to examine the relationship between customer satisfaction and loyalty in the e-commerce sector with the Structural Equation Model. In the study, the factors of customer satisfaction and loyalty will be determined, and the relationships between these factors and customer satisfaction and loyalty will be defined with the help of model. Research In Turkey, 410 internet users were selected among the customers who shop online from online companies. A questionnaire will be applied to these customers with a five-point Likert-type scale consisting of questions about customer satisfaction and loyalty. The results of the survey were interpreted and the relationship between customer satisfaction and loyalty was determined.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEkonometritr_TR
dc.subjectEconometricsen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleE-ticaret sektöründe müşteri memnuniyeti ve sadakati arasındaki ilişkinin Yapısal Eşitlik Modeliyle incelenmesi
dc.title.alternativeCustomer satisfaction in e-commerce sector and Structural Equality of the relationship between guidance model investigation
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-09-06
dc.contributor.departmentEkonometri Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmTrade
dc.subject.ytmElectronic commerce
dc.subject.ytmCustomer satisfaction
dc.subject.ytmConsumer loyalty
dc.subject.ytmLoyalty
dc.subject.ytmStructural Equation Model
dc.subject.ytmInternet
dc.subject.ytmLikert model
dc.subject.ytmMeasurement and evaluation
dc.identifier.yokid10163203
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityCUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid494047
dc.description.pages149
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess