Show simple item record

dc.contributor.advisorKöksal, Dinçay
dc.contributor.authorBenderlioğlu Doğangün, Öznur
dc.date.accessioned2021-05-07T09:14:23Z
dc.date.available2021-05-07T09:14:23Z
dc.date.submitted1999
dc.date.issued2021-04-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/608467
dc.description.abstractÖZET Kültür tanımlanması zor bir kavram olmasına rağmen, insanlar için büyük önem taşır ve eğitim yoluyla öğrenilir. Yabancı dilin kültürünün öğrenilmesinde ki amaç, hedef dilin insanlarını daha iyi anlamak, iki kültür arasında köprü oluşturmak ve kültürel farklılıklardan doğacak yanlış anlamaları ortadan kaldırmaktır. Bu çalışma, İngiliz dilinin öğretimi ve öğreniminde kültürün etkisini ve öğrencilerin, kültürler arası iletişimdeki engelleri aşmalarında hedef kültürü tanımalarının önemini tartışmaktadır. Bu amaçla, Türk öğrencilerin İngiliz insanı, dili ve kültürüne ilişkin bilgilerini ve tutumlarını belirlemek üzere anket uygulanmış, sonuçları değerlendirilmiş ve yabancı dil öğretmenlerine uygulanabilir öneriler sunulmuştur. Bu çalışmada, ayrıca, hedef dilin kültürünü öğrenmede gelişme süreci ve hedef dilin kültürünü öğretmenin önemi üzerinde durulmuştur.
dc.description.abstractIll ABSTRACT Although the culture is a concept which is difficult to define, it is important for the people and it is learned by education. The aim of learning the culture of the target language speaker's is to understand the TL speakers better, build a bridge between the two cultures and destroy the misunderstanding caused by the cultural differences. This study discusses the effect of the culture on the English language teaching and learning, and also the importance of knowing the target culture in removing the barriers to inter cultural commurication. For this reason, a questionnaire was administered to the Turkish students Of English to find out their knowledge of and attitutes towards the British people, their language and culture. The results were assessed and discussed and some applicable suggestions were presented. This study focuses on the process and the importance of learning target language culture.en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.subjectİngiliz Dili ve Edebiyatıtr_TR
dc.subjectEnglish Linguistics and Literatureen_US
dc.titleThe Impact of culture on foreign language teaching
dc.title.alternativeKültürün yabancı dil öğretimine etkisi
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2021-04-06
dc.contributor.departmentİngiliz Dilbilimi Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmCulture
dc.subject.ytmCultural difference
dc.subject.ytmForeign language teaching
dc.subject.ytmEnglish
dc.identifier.yokid87680
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid87680
dc.description.pages68
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess