Show simple item record

dc.contributor.advisorOmerakı Çekirdekci, Şahver
dc.contributor.authorAvcioğlu, Candan
dc.date.accessioned2021-05-07T09:08:09Z
dc.date.available2021-05-07T09:08:09Z
dc.date.submitted2016
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/605779
dc.description.abstractÇalışmada beş ana konu üzerinde durulmaktadır. İlki tüketiciyle online bağ kurmanın alt boyutları olan bilişsellik, duygusallık, katılımcılık boyutlarının marka sadakati üzerindeki etkisidir. İkincisi online bağ kurmanın alt boyutları olan bilişsellik, duygusallık, katılımcılık boyutlarının marka kullanım niyeti üzerindeki etkileridir. Üçüncüsü marka sadakatinin e-kulaktan kulağa iletişim üzerindeki etkileridir. Dördüncüsü marka kullanım niyetinin e-kulaktan kulağa iletişim üzerindeki etkileridir. Beşincisi ise online bağ kurmanın alt boyutları olan bilişsellik, duygusallık, katılımcılık boyutlarının e-kulaktan kulağa iletişim üzerindeki etkileridir.
dc.description.abstractThis study highlights five different titles. The first title is cognitive processing, affection, activation; derivations of OCBE impulses on brand loyalty. The second title is cognitive processing, affection, activation; derivations of OCBE, impulses on brand usage intent. The third title is brand loyalty impulses on WOM (word of mouth) communication. The fourth title is brand usage impulses on WOM communication. The fifth title is cognitive processing, affection, activation; derivations of OCBE, impulses on WOM communication.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleTüketicilerin markalar ile sosyal medya kanallarıyla kurduğu bağ ve pazarlama stratejilerine etkileri
dc.title.alternativeConsumers' brand engagements on social media channels and their effects on marketing strategies
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmConsumer loyalty
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmMarketing strategies
dc.subject.ytmSocial media
dc.subject.ytmOnline behavioral advertising
dc.subject.ytmFacebook
dc.subject.ytmSocial networks
dc.subject.ytmWord of mouth communication
dc.subject.ytmConsumers
dc.subject.ytmBrand
dc.identifier.yokid10128380
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityDOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid443108
dc.description.pages188
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess