Show simple item record

dc.contributor.advisorSaracel, Nüket
dc.contributor.authorErler, Sevgi
dc.date.accessioned2021-05-07T09:08:01Z
dc.date.available2021-05-07T09:08:01Z
dc.date.submitted2017
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/605689
dc.description.abstractBu çalışmada, inovasyon stratejilerinin, işletme çalışanların girişimcilikfaaliyetlerine etkileri araştırılmıştır. Girişimciler, farklı düşünce ve kültüre, altyapıya,deneyim ve birikime, özelliklere sahip olabilmektedir. İş fikirleri, genel olarak kişiselihtiyaçlardan doğmaktadır. Girişimci, çoğu zaman bu ihtiyaçları yaşayarak vedeneyimleyerek bizzat kendisi görmektedir. Girişimciler, bazı iş fikirlerinibaşkalarından görmekte ve iyi fikirleri taklit etmektedir. Örgütsel öğrenme veinovasyon düzeyine bağlı olarak işletmeler, varlıklarını sürdürmekte ve geliştirmektedir.Günümüz ekonomisinde değişimin, belirleyici ve yönlendirici güç haline geldiğigörülmektedir.Anahtar Kelimler: Girişim, Girişimcilik Uygulamaları, İnovasyon, İnovasyonStratejileri, Örgütsel İnovasyon.
dc.description.abstractIn this study, innovation strategies, entrepreneurial activity investigated the effectson business of employees. Entrepreneurs with different ideas and culture, infrastructure,experience and background, characteristics, varies. Business ideas, in general, is bornout of personal need. The entrepreneur sees itself most of the time these needs by livingand experiencing. Entrepreneurs see some business ideas from others and imitate goodideas. Depending on the level of organizational learning and innovation, businessescontinue and improve their activities. It seems that change in today's economy hasbecome a determining and directing force.Key Words: Enterprise, Entrepreneurship Practices, Innovation, InnovationStrategy, Organizational Innovation.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleİnovasyon stratejilerinin işletmelerin girişimcilik uygulamalarına etkileri:İlaç sanayinde fason üretim yapan bir işletme örneği
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmSubcontract manufacturing
dc.subject.ytmInnovation
dc.subject.ytmInnovation strategies
dc.subject.ytmBusinesses
dc.subject.ytmEntrepreneurship
dc.subject.ytmPharmaceutical industry
dc.subject.ytmProduction companies
dc.subject.ytmFason
dc.identifier.yokid10147907
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityDOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid464628
dc.description.pages137
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess