Browsing SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ by Subject "Advertisements"
Now showing items 1-4 of 4
-
A descriptive study: Translation of banking advertisements in the light of Skopos Theory
(DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Günümüzde ekonomi ile ilgili her konuda çok yaygın olarak kullanılan bir kelime olan küreselleşme olgusunun çeviri üzerinde de çok büyük etkisi bulunmaktadır. Ürün ve hizmetlerin yabancı pazarlara ya da yabancı alıcılara ... -
Analyzing advertisement texts in the context of translation studies and the importance of culture in advertisement translations
(DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmanın amacı, reklam çevirilerinde kültürün önemini çeviribilim bağlamında incelemektir. Çeviribilim, yazılı ve sözlü çevirinin teori, betimleme yerelleştirme ve uygulamasını konu alan bir bilim dalıdır. İletişim ... -
Hava yolu firmalarının sosyal medya mecrasında yayınladıkları reklamların göstergebilimsel açıdan incelenmesi
(DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Günümüz toplumunda bireylerin gündelik ve özel hayatlarında yaşadıkları deneyimleri sosyal medya aracılığı ile paylaşmaları, tüm sektörlerin bireylerin ihtiyaçlarına karşılık vermek için yarış içine girdiği reklam içerikli ... -
Reklam Kurulunun `Çocuklara Yönelik Reklamlar`` başlıklı maddesine aykırılıktan ceza almış reklamların tüketicide yarattığı etik algısı üzerine bir araştırma
(DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Pazarlama etiği ve Reklam etiği konuları pazarlama dünyasının son zamanlarda üzerinde durduğu önemli konulardandır. Reklamlar ve özellikle Televizyon reklamları taşıdığı iletişim amacı doğrultusunda izleyenlere (hedef ...