Browsing SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ by Subject "Advertisement language"
Now showing items 1-2 of 2
-
A descriptive study: Translation of banking advertisements in the light of Skopos Theory
(DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Günümüzde ekonomi ile ilgili her konuda çok yaygın olarak kullanılan bir kelime olan küreselleşme olgusunun çeviri üzerinde de çok büyük etkisi bulunmaktadır. Ürün ve hizmetlerin yabancı pazarlara ya da yabancı alıcılara ... -
Analyzing advertisement texts in the context of translation studies and the importance of culture in advertisement translations
(DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmanın amacı, reklam çevirilerinde kültürün önemini çeviribilim bağlamında incelemektir. Çeviribilim, yazılı ve sözlü çevirinin teori, betimleme yerelleştirme ve uygulamasını konu alan bir bilim dalıdır. İletişim ...