Search
Now showing items 1-5 of 5
Sözsüz iletişim unsurlarının işgören motivasyonuna etkisi: Otel işletmelerine yönelik bir araştırma
(2019-09-25)
Sürekli büyüyen ve değişen turizm pazarından arzulanan payın elde edilebilmesi ve rekabet üstünlüğünün sürdürülebilmesi için otel işletmelerinin faaliyetlerini eksiksiz ve doğru bir şekilde yerine getirmesi gerekmektedir. ...
İşgörenlerde hizmet verme yatkınlığının duygusal emek üzerindeki etkisinde duygusal zekânın rolü
(2019-02-13)
İşgörenlerin müşterilere karşı davranışları hizmet sektöründe hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti açısından büyük önem taşımaktadır. Son yıllarda araştırmalara konu olan duygusal emek kavramı, işgörenlerin müşterilere ...
Konaklama işletmelerinde algılanan örgüt içi politik davranışların işe yabancılaşmaya etkisi
(2019-10-22)
Konaklama işletmeleri için, insan faktörü büyük önem arz etmektedir. Bu işletmelerde, bireyler arası ilişkilerin sağlıklı gerçekleşmesi, işletme performansını olumlu şekilde etkilemektedir. Fakat yoğun rekabet ortamında, ...
Sağlık sektöründe otelcilik hizmetlerinin çalışanlar tarafından algılanması
(2019-11-07)
Sağlık kurum ve kuruluşlarında sunulan otelcilik hizmetleri, hastanelerin de oteller gibi konaklanan bir merkez olduğunun algılanması sonucu gündeme gelmiştir. Özel hastaneler, tıbbi hizmetin yanında otelcilik hizmetlerini ...
Liderlik davranış tarzlarının seyahat acentası çalışanlarının örgütsel tükenmişlik ve işten ayrılma eğilimleri üzerindeki etkisi
(2019-07-31)
Turizm endüstrisinin ülke ekonomileri için her geçen gün daha önemli hale gelmesi, uluslararası anlamda ciddi boyutta rekabeti de beraberinde getirmiştir. Bu rekabet ortamında ön planda yer almak ve uluslararası pazarda ...