Show simple item record

dc.contributor.advisorGiritlioğlu, Pelin Pınar
dc.contributor.authorEzber, Memet
dc.date.accessioned2020-12-03T17:14:59Z
dc.date.available2020-12-03T17:14:59Z
dc.date.submitted2013
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/60408
dc.description.abstractYerel yönetimler, belediye sınırları içerisinde kuralları uymayanları araştırmak, suçları engellemek ve kimi durumlarda da suçluları cezalandırmak için belediye zabıtasından yararlanmaktadır. Belediye zabıtası; yerel yönetimlerde demokrasinin uygulanması, insan haklarına gereken duyarlılığın gösterilmesi, kentsel çevrenin korunması ve düzenlenmesi, tüketicilerin korunması gibi açılardan önemli görevler üstlenmektedirYerel yönetimlerde hızlı kentleşme sonucunda ortaya çıkan sorunlar sonucu zabıta teşkilatının da yükü ve önemi çoğalmaktadır. Zabıta teşkilatının halkın ve belediyenin beklentilerine cevap verebilmesi için zabıta teşkilatında sürece odaklı iyileştirme faaliyetleri uygulanmaktadır. Bu süreç yönetimi ve iyileştirmesi şeklindeki uygulamalarla vatandaşa sunulan hizmet kalitesinin ve vatandaşın memnuniyet düzeyinin artırılması hedeflenmektedir. Bu araştırmanın amacı; belediye zabıta teşkilatındaki süreçlerin yönetilmesi ile ilgili bir model ortaya koymaktır.Anahtar kelimeler: Belediye Zabıta Hizmetleri, Süreç Yönetimi, Süreç Yönetim Modeli
dc.description.abstractMunicipal corporations are benefiting from municipal police to investigate those who do not obey the rules, prevent and punish the offenders in some cases within the boundaries of the municipality. Municipal police takes on some important tasks in many aspects such as the implementation of democracy for local governments, showing the necessary awareness to human rights, the protection and regulation of urban environment and protection of consumers.As a result of rapid urbanization, the load and importance of the municipal police force increases in local governments. Process-focused improvement activities are applied for municipal police force for them to respond to the expectations of the public and the municipality. This process management and improvement activities aim to improve the service quality and increase the satisfaction level of citizens. The purpose of this research is to reveal a model about the management of processes in municipal police force.Keywords: Community Policing Services, Process Management, Process Management Modelen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectKamu Yönetimitr_TR
dc.subjectPublic Administrationen_US
dc.titleBelediye zabıta hizmetlerinde süreç yönetim modeli uygulaması
dc.title.alternativeProcess management model application for municipal community policing services
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentKentsel Sistemler ve Ulaştırma Yönetimi Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid10000827
dc.publisher.instituteFen Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityBAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid341279
dc.description.pages122
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess