Show simple item record

dc.contributor.advisorTaner, A. Tuna
dc.contributor.authorYereli, Ayşe Necef
dc.date.accessioned2021-05-07T08:57:41Z
dc.date.available2021-05-07T08:57:41Z
dc.date.submitted2002
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/600973
dc.description.abstractÖZET Elektronik bankacılık; günümüz Türkiye'si bankalarının vizyonunda önemli bir yer tutmaktadır. Bu kavramın uygulanmasıyla, bankalar müşteri ilişkilerinin geliştirilmesi, hizmet kalitesinin yükseltilmesi ve maliyet tasarrufu sağlanması yolunda önemli bir adım atmış olacaklardır. Bu doğrultuda son yıllarda Türk bankacılık sektörünün büyük bir kısmında `çağrı merkezi`, `internet bankacılığı` konularında önemli uygulamalar ve yatırımlar gerçekleştirilmiştir. Dünya ticaretinde, önümüzdeki yıllarda daha fazla önem kazanacak olan elektronik ticaret kavramı, bankalarımız tarafından izlenecek ve bu konuda da gerekli yatırımlar yapılarak bu tür ticarete uygun elektronik bankacılık uygulamaları müşterilerin kullanımına sunulacaktır. Bu araştırmada, Türkiye'deki bankaların elektronik ortamda sundukları ürün ve hizmetler değerlendirilerek, Türkiye'deki elektronik bankacılık ürün ve hizmetlerinden müşterilerin yararlanma profilleri çıkartılmış ve elde edilen veriler uluslar arası uygulamalarla karşılaştırılmalı olarak tartışılmıştır.
dc.description.abstractABSTRACT Electronic banking is currently an important aspect of bank vision in Turkey as in the whole world. The implication of this concept will provide benefits not only in improving service quality and relations with customers, but also in creating cost savings. Therefore, a great part of Turkish banking sector has recently realized significant investments and implications in `call centers` and `internet banking` subjects. The concept of electronic trading, which will gain more interest in the near future, will also be followed by banks; necessary investments will be done and electronic banking processes that are compatible with electronic trading concept will be put in service for customers. In this study, the usage profiles of Turkish consumers for the products and services of electronic banking have been formed by evaluating the banks of Turkey in electronic medium. Though, the data of the study has been discussed in comparison with national and international implications.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectBankacılıktr_TR
dc.subjectBankingen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleElektronik bankacılık ve Türkiye uygulaması
dc.title.alternativeElectronic banking applications in Turkey
dc.typedoctoralThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmBanking
dc.subject.ytmElectronic fund transfer systems
dc.subject.ytmInternet
dc.subject.ytmTurkey
dc.subject.ytmCredit cards
dc.subject.ytmElectronic banking
dc.identifier.yokid123175
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityCELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid121767
dc.description.pages236
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess