Show simple item record

dc.contributor.advisorCamkesen, Nilgün
dc.contributor.authorÇerkez, Savaş
dc.date.accessioned2020-12-03T17:06:25Z
dc.date.available2020-12-03T17:06:25Z
dc.date.submitted2016
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/60016
dc.description.abstractÜlkemizde ve dünyanın diğer ülkelerin farklı şehirlerinde faaliyette olan halkın her zaman direk olarak kullandığı toplu taşıma hizmetlerinde; gerek yerel yönetimlerin vermiş olduğu hizmetlerde, gerek özel ticari teşebbüslerde sorunlar ve şikâyetler görülmüştür. Bu sorun ve şikâyetleri tamamen bitirmek imkânsız olduğu kadar en aza indirmek başarı sayılabilir. Verilen hizmetin kalite ve başarısını öğrenmek için halkın memnuniyetini ölçen yöntemleri kullanarak hizmetin kalitesini korumak veya arttırmak amacıyla kullanılabilir.Gelişmekte olan şehirlerde ulaşım ve toplu taşımada gelişme göstermekte ve hizmetin türü, kalitesi de değişmektedir. Edirne'de toplu taşımacılığın geçmişten günümüze kadar olan gelişimi ve değişimi yıllar içersinde farklılıklar göstermiştir. Edirne 2010 yılından itibaren ETUS ile verilen hizmette hem sorunlar en aza indirilmeye çalışılmış hem de verilen hizmetin kalitesi arttırılmaya çalışılmıştır.Bu tez çalışmasında Edirne'de toplu taşımanın yıllar içersindeki değişimi ve gelişimi ile ilgili bilgiler sunulmuş olup, günümüzde hizmet veren toplu taşıma sisteminin kuruluş ve işletilmesiyle ilgili gerek sayısal bilgilerle gerekse sistemle ilgili yapılan çalışmalar sunulmuştur.Anahtar Kelimeler: Edirne Toplu Ulaşım Sistemi, Hizmet, Toplu Taşıma.
dc.description.abstractThe people who operate in different cities of our country and other countries around the world always used directly in public transport; need the services given by the local authorities, both in the private commercial enterprise problems and complaints have been observed. These questions and complaints are considered as impossible to completely finish to minimize success. To find out the quality and success of the services available in order to protect the quality of services using the method that measures the satisfaction of the people, or to increase.Developing transportation in cities and showing improvement in public transport and the type of service varies in quality. Edirne in the development and changes of the past years within which up to now have shown differences in public transport. Edirne and problems in the services provided by ETUS since 2010 has been trying to increase the quality of services provided as well have tried to be minimized.In this thesis, Edirne transport the years has presented information on the change and development in the inside, now serving studies about the public transport system with institutions and both the necessary numerical information pertaining to the operation system is presented.KeyWords:Edirne Public Transportation System, Service, Public Transport.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectUlaşımtr_TR
dc.subjectTransportationen_US
dc.titleEdirne ili kentiçi ulaştırma sistemleri ve ETUS uygulamasının değerlendirilmesi
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentKentsel Sistemler ve Ulaştırma Yönetimi Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid10125126
dc.publisher.instituteFen Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityBAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid449239
dc.description.pages132
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess