Argümantasyona dayalı fen laboratuvarı uygulamalarının bilimsel süreç becerileri, laboratuvara yönelik tutum ve yaratıcılığa etkisi
dc.contributor.advisor | Hançer, Ahmet Hakan | |
dc.contributor.author | Öç, Umur | |
dc.date.accessioned | 2021-05-07T08:53:52Z | |
dc.date.available | 2021-05-07T08:53:52Z | |
dc.date.submitted | 2019 | |
dc.date.issued | 2020-06-09 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/599406 | |
dc.description.abstract | daha sonra doldurulacaktır | |
dc.description.abstract | daha sonra doldurulacaktır | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Argümantasyona dayalı fen laboratuvarı uygulamalarının bilimsel süreç becerileri, laboratuvara yönelik tutum ve yaratıcılığa etkisi | |
dc.title.alternative | Effects of argumentation based science laboratory applications on scientific process skills' and towards labs' attitude and creativeness | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2020-06-09 | |
dc.contributor.department | İlköğretim Ana Bilim Dalı | |
dc.identifier.yokid | 10149263 | |
dc.publisher.institute | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | |
dc.publisher.university | CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 622969 | |
dc.description.pages | 181 | |
dc.publisher.discipline | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı |