Now showing items 1-2 of 2

    • Kozmetik reklamlarında biyo-iktidar ve gençlik ideolojisi 

      Özkan, Özge Nur (BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-09-09)
      Bu çalışmada, Michel Foucault'nun kavramsallaştırmış olduğu, bedeni söylemler ve normlar üzerinden kurgulayan ve inşa eden, biyo-iktidar mekanizması aracılığıyla yaşlı bireylere dayatılmakta olan gençlik ideolojilerinin, ...
    • Reklâm filmlerinde kullanılan müziklerin AIDA modeli kapsamında incelenmesi: Nitel bir araştırma 

      Özyurt, Furkan (BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-09-10)
      Yirminci yüzyılın mağara sanatı (Richards ve Curran 2002: 63) olarak tanımlan reklâm, ürünlerin hedef tüketici pazarlarına tanıtılması, ürünler hakkında bilgi verilmesi, ürünlerin elde edilmesi ve deneyimlenmesi süreçlerinde ...