Browsing SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ by Subject "Advertising"
Now showing items 1-2 of 2
-
Kozmetik reklamlarında biyo-iktidar ve gençlik ideolojisi
(BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-09-09)Bu çalışmada, Michel Foucault'nun kavramsallaştırmış olduğu, bedeni söylemler ve normlar üzerinden kurgulayan ve inşa eden, biyo-iktidar mekanizması aracılığıyla yaşlı bireylere dayatılmakta olan gençlik ideolojilerinin, ... -
Reklâm filmlerinde kullanılan müziklerin AIDA modeli kapsamında incelenmesi: Nitel bir araştırma
(BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-09-10)Yirminci yüzyılın mağara sanatı (Richards ve Curran 2002: 63) olarak tanımlan reklâm, ürünlerin hedef tüketici pazarlarına tanıtılması, ürünler hakkında bilgi verilmesi, ürünlerin elde edilmesi ve deneyimlenmesi süreçlerinde ...