Browsing TEZLER by Subject "Adult education"
Now showing items 1-6 of 6
-
Aile eğitimi kurslarının yetişkin eğitimi bağlamında etkililiğinin değerlendirilmesi
(BARTIN ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmanın amacı, Aile Eğitimi Programları kapsamında verilen kursların, katılımcı ebeveynlerin anne babalık davranışlarını ve becerilerini geliştirmesindeki katkılarının tespit edilmesi ve bu kursların yetişkin eğitimi ... -
Ceza infaz kurumlarında verilen eğitim faaliyetlerinin yaşam boyu öğrenme açısından değerlendirilmesi: Zonguldak ili örneği
(BARTIN ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Eğitim, bireylerin dil, zihinsel, sosyal ve duygusal becerilerini geliştirme sürecidir.Bu anlayış cezaevlerindeki eğitim için de söz konusudur. Eskiden eğitim denilincecezaevlerindeki düzeni sağlamaya katkı getirici eğitim ... -
Dijital hikâye geliştirme etkinliklerinin ebeveynlerin dijital ebeveynlik ve teknoloji kullanım tutumlarına etkisinin incelenmesi
(BARTIN ÜNİVERSİTESİ/Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021-03-22)İnternet dünyasında aktif olarak yer alan çocuklar çevrimiçi risklerle karşı karşıyakalmaktadır. Çocukların daha güvenli ve bilinçli bir internet dünyasında yer almaları veçevrimiçi risklerden korunmalarında en büyük rol ... -
Ebeveyn arabuluculuğunun bazı değişkenlere göre incelenmesi
(BARTIN ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021-04-19)Teknolojinin, çocukların yaşamlarındaki önemi her geçen gün artmaktadır. Çocukların teknoloji kullanımının akademik ve sosyal gelişim açısından olumlu katkıları olsa da alanyazında çoğunlukla yoğun teknoloji kullanımının ... -
Halk eğitim merkezi kurslarının başarılı yaşlanmaya etkisinin incelenmesi
(BARTIN ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021-03-11)Yaşlılık, yaşam boyu olgunlaşmayı ve tecrübe edinmeyi ifade etmektedir. Yaşlılık doğal akışın getirdiği bir süreç olarak yaşamın kaçınılmaz bir sonudur. İnsanlar doğar büyür, yaş alır ve hayatlarını tamamlar. Yaşlılık ... -
Tarihi dizilerle yaşam boyu öğrenme algısı (Bartın ili örneği)
(BARTIN ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmanın amacı, ortaokul ve lise son sınıf öğrencilerinin tarihi dizilerle yaşam boyu öğrenmelerinin değerlendirilmesidir. Araştırmada karma yöntem (mix medhod) desenlerinden yakınsayan (paralel) desen kullanılmış, ...