Show simple item record

dc.contributor.advisorSağlık Özçam, Dilek
dc.contributor.authorMendeş, Gamze
dc.date.accessioned2021-05-07T07:38:49Z
dc.date.available2021-05-07T07:38:49Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2019-10-08
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/592817
dc.description.abstractMüşteri ilişkileri yönetimi her geçen gün işletmeler için giderek artan bir öneme sahiptir. Özellikle iletişim teknolojilerinin insan hayatına getirdiği olağanüstü yenilikler, kolaylıklar ve avantajlar, sektörün ayakta kalmasını sağlamanın müşterileri memnun etmekten geçtiğini bilmekle olabilmektedir. Müşteri ilişkileri yönetimi ile müşteri memnuniyeti ve ardından müşteri sadakati ve marka algısı gibi işletmenin sürdürebilirliğini arıtan konular sağlanmaktadır. Bu araştırmanın amacı, müşteri ilişkileri yönetimi uygulamaları, müşteri memnuniyeti, müşteri sadakati ve marka algısı kapsamında incelenmesidir. Araştırmanın evreni, İstanbul ilinde cep telefonu kullanıcılarından oluşmaktadır. Yapılan araştırma da SPSS programı kullanılmış ve katılımcılara anket yapılmıştır.
dc.description.abstractCustomer relationship management has got an increasingly importantance for businesses every day. Especially the extraordinary innovations, conveniences and advantages brought about by the communication technologies to human life may be ensure the survival of the sector. This situation can be the satisfaction of the customers. Customer relationship Management provides the sustainability of the business such as the customer satisfaction and customer loyalty and brand perception. The aim of this research is to examine in the scope of the customer relationship management practices, the customer satisfaction, the customer loyalty and brand perception. The universe of the research consists of mobile phone users in Istanbul. SPSS program was used in the research and the participants were surveyed.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleMüşteri ilişkileri yönetimi uygulamalarının müşteri memnuniyetine, sadakatine ve marka algısına etkileri: Türkiye telekomünikasyon sektöründe bir uygulama
dc.title.alternativeThe effects of customer relationship management practicesover customer satisfaction, brand loyalty and perception:An application in the telecommunications sector in Turkey
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-10-08
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmManagement
dc.subject.ytmCustomer relationship
dc.subject.ytmCustomer relationships management
dc.subject.ytmCustomer satisfaction
dc.subject.ytmCustomer loyalty
dc.subject.ytmBrand
dc.subject.ytmBrand image
dc.subject.ytmBrand loyalty
dc.subject.ytmTelecommunication sector
dc.identifier.yokid10231192
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityBAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid542936
dc.description.pages118
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess