Show simple item record

dc.contributor.advisorTuzcuoğlu, Kazım Selçuk
dc.contributor.authorŞimşek, Meltem
dc.date.accessioned2021-05-07T07:38:13Z
dc.date.available2021-05-07T07:38:13Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2019-12-04
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/592670
dc.description.abstractDijitalleşen dünya ile birlikte her alanda olduğu gibi reklam uygulamalarında da değişiklik yaşanarak geleneksel uygulamaların yanında yeni nesil reklam uygulamaları ortaya çıkmıştır. İnternet kullanımının yaygınlaşması ve sosyal medya kullanımının son dönemde hızla artması sebebiyle firmaların müşterilere ulaşabilmek için ürün ve hizmet tanıtımlarını internetteki her türlü mecrayı kullanarak yapması kaçınılmaz hale gelmiştir. İnternet reklamları; tüketiciye anında ulaşılabilmesi, maliyetlerinin geleneksel reklam uygulamalarına kıyasla daha düşük olması, veri tabanlı pazarlama ile birlikte doğru hedef kitleye ulaşmanın daha kolay olması, etkiletişim düzeyinin internet reklamlarında daha yüksek olması gibi sebeplerden ötürü geleneksel mecralara göre daha çok tercih edilmeye başlanmıştır. Reklam verenler tüm bu etmenleri göz önünde bulundurarak hedef kitlelere ulaşabilmek, ilgilerini çekebilmek ve ürün/ hizmet tanıtımlarını yaparak satış faaliyetlerini gerçekleştirebilmek amacıyla son dönemde yeni nesil reklam uygulamalarını arttırmışlardır.
dc.description.abstractWith the digitalizing world, advertising practices have changed and new generation advertising practices have emerged alongside traditional. Due to the widespread use of the internet and the rapid increase in the use of social media, it has become inevitable for companies to promote their products and services by using all kinds of media on the internet in order to reach customers. Internet advertising has become more preferred than traditional media due to reasons such as instant access to consumers, lower costs compared to traditional advertising practices, easier access to the right target audience with database marketing, and higher level of interaction. Considering all these factors, advertisers have recently increased their new generation advertising practices in order to reach their target audiences, attract their attention and perform their sales activities by promoting their products / services.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleYeni nesil reklam uygulamaları ve tüketicinin satın alma davranışı üzerine etkisi
dc.title.alternativeThe effect of new generation advertising on consumers' purchasing behaviours
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-12-04
dc.contributor.departmentİşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmInternet advertisings
dc.subject.ytmMobile advertising
dc.identifier.yokid10282990
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityBAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid588170
dc.description.pages84
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess