Show simple item record

dc.contributor.advisorKamaşak, Rifat
dc.contributor.authorSaltik, Muhammed Ali
dc.date.accessioned2021-05-07T07:37:36Z
dc.date.available2021-05-07T07:37:36Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2021-01-08
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/592524
dc.description.abstractGünümüzde yaşanan hızlı değişimler ve teknolojik gelişmeler işletmelerin rekabet şartlarını da etkilemiştir. Firmaların ayakta kalabilmeleri ve yaşamlarını devam ettirebilmeleri, yaşanan hızlı değişimlere ayak uydurmalarına ve farkındalık oluşturmalarına bağlıdır. Bunu başarmanın en etkili yolu ise işletmelerin inovasyonu çalışmalarının her alanına geçirmeleri ile mümkündür.İnovasyonun en yoğun olduğu sektörlerden birisi havacılık sektörüdür. Bu çalışma çerçevesinde de Türk Havayolları özelinde havacılık sektöründe inovasyon konusu araştırılmaktadır. Bununla birlikte, Türk Havayolları tarafından yeni bir örgütsel inovasyon ürünü olarak sunulan TK Store dijital uygulamasından ayrıntılı olarak bahsedilmektedir. Bunun için Türk Havayolları'nın Mobil Çözümler Departmanı'ndan Hüseyin Ekici ile mülakat gerçekleştirilmiştir. Elde edilen bulgular sonuç kısmında tartışılmıştır.
dc.description.abstractToday, rapid changes and technological developments have influenced companies' competitive conditions. In order for companies' to remain standing and survive, companies should adapt into these rapid changes and developments, and generate awareness. The most effective way to fulfil this is possible with companies' to spread the innovation approach in all fields of the business.Aviation sector is one of the most innovation-oriented sectors. Within the scope of this study, innovation issue in aviation sector was investigated in case of Turkish Airlines. Moreover, TK Store digital application which is a new organizational innovation product of Turkish Airlines was mentioned in detail. In this respect, interview was conducted with Hüseyin Ekici from Agile Mobile Solutions Department in Turkish Airlines. Then, the findings were discussed in conclusion part.en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectSivil Havacılıktr_TR
dc.subjectCivil Aviationen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleAirline digital innovation: TK store example
dc.title.alternativeHavayolu dijital inovasyonu: TK store örneği
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2021-01-08
dc.contributor.departmentGirişimcilik ve İnovasyon Yönetimi Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmAirlines
dc.subject.ytmAirline companies
dc.subject.ytmAir transportation
dc.subject.ytmDigital
dc.subject.ytmDigital communication
dc.subject.ytmDigital communication systems
dc.subject.ytmİnnovation
dc.subject.ytmTurkish Airlines
dc.subject.ytmMobile technology
dc.subject.ytmMobile application
dc.identifier.yokid10268494
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityBAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid565348
dc.description.pages68
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess