Show simple item record

dc.contributor.advisorErgen, Ahu
dc.contributor.authorÇetin, Burcu
dc.date.accessioned2021-05-06T13:07:36Z
dc.date.available2021-05-06T13:07:36Z
dc.date.submitted2016
dc.date.issued2019-06-14
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/592144
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı kurumsal imajın ve algılanan hizmet kalitesinin hasta sadakati üzerine etkisinin araştırılmasıdır. Araştırmanın verileri, İstanbul' da Göztepe Medical Park Hastaneler Kompleksi' nde yatarak ve ayaktan tedavi almakta olan 275 hastadan anket ile toplanmıştır. Çalışmada kurumsal imaj ve algılanan hizmet kalitesi bağımsız değişken, hasta sadakati ise bağımlı değişken olarak kullanılmıştır. Analizlerde tanımlayıcı istatistik, güvenilirlik ve faktör analizi ile regresyon analizi kullanılmıştır. Araştırma sonucuna göre; bu kurumda hastaların sadakati üzerinde kurumsal imajın etkisinin daha büyük olduğu ve algılanan hizmet kalitesi boyutlarından çalışanın sunduğu hizmet kalitesinin, fiziksel ortamın kalitesine göre hasta sadakati üzerinde daha etkili olduğu görülmüştür.
dc.description.abstractThe aim of this study was to investigate the effect on corporate image and perceived quality of patient loyalty. Research data, Istanbul Göztepe Medical Park Hospital were collected by questionnaires from 275 patients receiving inpatient and outpatient Complex. corporate image and perceived quality of the arguments in this study, the patients were used as dependent variables loyalty. In the analysis, descriptive statistics, regression analysis with reliability and factor analysis were used. According to the research results; this institution is greater than the influence of corporate image on the loyalty of patients and the perceived quality of the services provided by the employees of the dimensions of quality, it has been shown to be more effective on patient loyalty based on the quality of the physical environment.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectSağlık Kurumları Yönetimitr_TR
dc.subjectHealth Care Managementen_US
dc.titleKurumsal imajın ve algılanan hizmet kalitesinin hasta sadakati üzerine etkisi
dc.title.alternativeEffects on patients corporate image and loyalty of perceived service quality
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-06-14
dc.contributor.departmentSağlık Yönetimi Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmHealth services
dc.subject.ytmCorporation image
dc.subject.ytmService quality
dc.subject.ytmCustomer loyalty
dc.subject.ytmHealth services
dc.subject.ytmHealth services research
dc.subject.ytmHealth institutions
dc.subject.ytmHospitals
dc.subject.ytmHospitals-private
dc.identifier.yokid10113023
dc.publisher.instituteSağlık Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityBAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid428969
dc.description.pages69
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess