Show simple item record

dc.contributor.advisorGaripağaoğlu, Burçak Çağla
dc.contributor.authorGüleryüz, İlknur
dc.date.accessioned2021-05-06T13:05:31Z
dc.date.available2021-05-06T13:05:31Z
dc.date.submitted2016
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/591912
dc.description.abstractBu araştırma, özel okulda çalışan öğretmenlerde işten ayrılma niyeti yordayıcısı olarak iş-yaşam dengesi, çalışmaya tutkunluk konusunu ele almaktadır. Bu amaçla, iş-yaşam dengesi, çalışmaya tutkunluk, işten ayrılma niyeti gibi anahtar kelimeler tanımlanmıştır. Bu tez, özel okulda çalışan öğretmenlerde iş-yaşam dengesi, çalışmaya tutkunluk ve işten ayrılma niyeti arasındaki ilişkiyi incelemekte ve öğretmenlerin işten ayrılma niyetinde iş-yaşam dengesi ve çalışmaya tutkunluk düzeylerinin etkisi olup olmadığını incelemektedir.Anahtar Kelimeler: İş-Yaşam Dengesi, Çalışmaya Tutkunluk, İşten Ayrılma Niyeti
dc.description.abstractThis study discusses the issue of work-life balance and work commitment as precursors of turnover intention of teachers in private schools. The words, such as work-life balance, work commitment, and turnover intention are defined as key words for this purpose. This thesis studies the relationship between work-life balance, work commitment, and turnover intention of private school teachers, and ifthe levels of work-life balance and work commitment have an effect onturnover intention.Keywords: Work-life balance, Work commitment, Turnover intentionen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleÖğretmenlerde işten ayrılma niyetinin yordayıcısı olarak, iş-yaşam dengesi ve çalışmaya tutkunluk
dc.title.alternativeWork -life balance and work commitment as precursorsof turnover intentionof teachers
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentEğitim Yönetimi ve Planlaması Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmTeachers
dc.subject.ytmTurnover intention
dc.subject.ytmWork-life balance
dc.subject.ytmWork engagement
dc.subject.ytmWork engagement
dc.identifier.yokid10111174
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityBAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid448421
dc.description.pages112
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess