Show simple item record

dc.contributor.advisorGegez, Ahmet Ercan
dc.contributor.authorAl-Dahhan, Alhasan Thair Noori
dc.date.accessioned2021-05-06T12:27:02Z
dc.date.available2021-05-06T12:27:02Z
dc.date.submitted2018
dc.date.issued2020-04-20
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/588705
dc.description.abstractSon yıllarda telefon kullanıcıları arasında uygulamalar telefon uygulaması ile sağlanan hizmetlerin gelişimi sayesinde büyük oranda artış göstermiştir. Bu çalışma; müşteri memnuniyetini, algılanan değer ile kazanılan sadakat ve telefon uygulaması kullanırkenki E_hizmet kalitesini etkileyen faktörleri analiz edecektir. Ürdün'deki 400 anketten 375 anket toplanmıştır. Ortalama değer, korelasyon, Anova, katsayılar, aracı test yöntemleri ve regresyon analizi kullanılarak elde edilen sonuçların verisi analiz edilmiş ve bağımlı ve bağımsız değişkenler arasındaki ilişki etkisinin bulunması amaçlanmıştır. Sonuçlar müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati üzerinde E-hizmet kalitesi ve algılanan değerin etkisi arasında pozitif bir ilişki, direkt veya direkt olmayan bir etki olduğunu göstermiştir. Ayrıca, müşteri memnuniyeti ile müşteri sadakatinde E-hizmet kalitesinden ve algılanan değerden arabuluculuk ilişkisi bulunmamıştır.
dc.description.abstractIn the recent years, applications have grown significantly amongst the users of mobiles because the evolution of the services provided through mobile application. The study going to analyze the impacts affecting customer satisfaction and loyalty by perceived value and E-service quality when using mobile application. Was using a drop-off style to collect survay, and accumulate 375 questionnaires out of 400 in Jordan. Also, analyzed data extracting the results by using MEAN value, correlation, ANOVA, Coefficients, mediation test methods and regression analysis, to find the relation affect between dependent and independent variables. The results showed that there are a positive relationship and direct or indirect effect from the quality of E-service and perceived value on customer satisfaction and loyalty. Also found, there is no mediation relationship from E-service quality and perceived value on customer loyalty through their satisfaction.en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleUse of mobile application: Effects of e-service quality and perceived value on customer satisfaction and loyalty
dc.title.alternativeMobil uygulamaların kullanımı: E-servis kalitesi ve algılanan değerin müşteri memnuniyeti ve sadakat üzerine etkisi
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-04-20
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmMobile application
dc.subject.ytmMobile phone
dc.subject.ytmCustomer satisfaction
dc.subject.ytmCustomer loyalty
dc.subject.ytmValue perception
dc.subject.ytmElectronic service
dc.identifier.yokid10196844
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityALTINBAŞ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid527039
dc.description.pages74
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess