Show simple item record

dc.contributor.advisorYurdakul, Dicle
dc.contributor.authorErkan, Behlül
dc.date.accessioned2021-05-06T12:26:51Z
dc.date.available2021-05-06T12:26:51Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2020-01-02
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/588667
dc.description.abstractGünümüzde küresel rekabetin her geçen gün daha da çetin bir hal aldığı işletme dünyasında sadece üretim işletmeleri değil hizmet işletmeleri de bu yapıdan etkilenmektedir. Hizmet sektörünün son yıllarda en çok gelişme gösteren örneklerinden olan gayrimenkul pazarlaması özellikle internetin işletmecilik faaliyetlerinin içerisinde kendine giderek daha fazla yer bulmaya başlamasının sonucunda önemli bir değişim içerisine girmiştir.Bu tez çalışmasında tüm işletmeler açısından kritik öneme sahip tüketici satın alma davranışı ile gayrimenkul pazarlamasında elektronik unsurların kullanılması arasındaki ilişki ve bu süreçlerin tüketicilerin satın alma davranışları üzerindeki etkisi araştırılmaktadır.Anahtar kelimeler: elektronik pazaryeri, gayrimenkul pazarlaması, tüketici satın alma davranışı
dc.description.abstractNowadays in the business world in which global competition becomes harder not only production companies but also service companies are influenced by this structure. Real estate marketing which can be named as the most progressing examples of service sector in recent years has become in a state of flux especially because of the fact that internet takes more part within business actions.In this thesis study the relation between the consumer purchase behavior which has a critical importance for all companies and the usage of electronic facts in real estate marketing and the influence of these processes over consumer purchase behavior are investigated.Keywords: Electronic market place, real estate marketing, consumer purchase behavioren_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleTürkiye`de gayrimenkul pazarlamasında elektronik pazaryeri modeli kullanımı ve sanal mağaza hizmet kalitesinin tüketicinin satın alma sürecine etkisi
dc.title.alternativeThe efect of electornical market place usage in real estate marketing and virtual market service quality over consumer purchase process in Turkey
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-01-02
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmMarketing methods
dc.subject.ytmReal estates
dc.subject.ytmReal estates sector
dc.subject.ytmElectronic marketplaces
dc.subject.ytmElectronic marketing
dc.subject.ytmVirtual companies
dc.subject.ytmService quality
dc.subject.ytmPurchasing behavior
dc.subject.ytmPurchasing
dc.identifier.yokid10241263
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityALTINBAŞ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid546908
dc.description.pages83
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess