Search
Now showing items 1-4 of 4
Sosyal medyanın markaya yönelik tutum ve satın alma niyetine etkileri
(2019-05-19)
İnternet kullanımının yaygınlaşması ve sosyal medyanın artan kullanımı ile birlikte tüketiciye ulaşmak ve etkilemek isteyen firmalar sosyal medyanın sağladığı imkanları kullanmaya başlamışlardır. Sosyal medyada yer alan ...
Sosyal medyanın markaya yönelik tutum ve satın alma niyetine etkileri
(2019-05-19)
İnternet kullanımının yaygınlaşması ve sosyal medyanın artan kullanımı ile birlikte tüketiciye ulaşmak ve etkilemek isteyen firmalar sosyal medyanın sağladığı imkanları kullanmaya başlamışlardır. Sosyal medyada yer alan ...
Sosyal medyanın markaya yönelik tutum ve satın alma niyetine etkileri
(2019-05-19)
İnternet kullanımının yaygınlaşması ve sosyal medyanın artan kullanımı ile birlikte tüketiciye ulaşmak ve etkilemek isteyen firmalar sosyal medyanın sağladığı imkanları kullanmaya başlamışlardır. Sosyal medyada yer alan ...
Sosyal medyanın markaya yönelik tutum ve satın alma niyetine etkileri
(2019-05-19)
İnternet kullanımının yaygınlaşması ve sosyal medyanın artan kullanımı ile birlikte tüketiciye ulaşmak ve etkilemek isteyen firmalar sosyal medyanın sağladığı imkanları kullanmaya başlamışlardır. Sosyal medyada yer alan ...