Search
Now showing items 1-4 of 4
Tüketicilerin markalara yönelik satın alma niyetlerinde antropomorfik maskotun etkisi: Deneysel bir çalışma
(2020-07-24)
Küreselleşme, teknolojinin hızla gelişmesi ve artan rekabet ortamında işletmeler farklılık yaratmak, rekabet avantajını ele geçirmek ve kar paylarını arttırmak için müşterileriyle güçlü bir ilişki yaratma arayışı içerisindedir. ...
Tüketicilerin markalara yönelik satın alma niyetlerinde antropomorfik maskotun etkisi: Deneysel bir çalışma
(2020-07-24)
Küreselleşme, teknolojinin hızla gelişmesi ve artan rekabet ortamında işletmeler farklılık yaratmak, rekabet avantajını ele geçirmek ve kar paylarını arttırmak için müşterileriyle güçlü bir ilişki yaratma arayışı içerisindedir. ...
Tüketicilerin markalara yönelik satın alma niyetlerinde antropomorfik maskotun etkisi: Deneysel bir çalışma
(2020-07-24)
Küreselleşme, teknolojinin hızla gelişmesi ve artan rekabet ortamında işletmeler farklılık yaratmak, rekabet avantajını ele geçirmek ve kar paylarını arttırmak için müşterileriyle güçlü bir ilişki yaratma arayışı içerisindedir. ...
Tüketicilerin markalara yönelik satın alma niyetlerinde antropomorfik maskotun etkisi: Deneysel bir çalışma
(2020-07-24)
Küreselleşme, teknolojinin hızla gelişmesi ve artan rekabet ortamında işletmeler farklılık yaratmak, rekabet avantajını ele geçirmek ve kar paylarını arttırmak için müşterileriyle güçlü bir ilişki yaratma arayışı içerisindedir. ...