Browsing TEZLER by Author "Rasouli, Reza"
Now showing items 1-3 of 3
-
Tüketici temelli marka değeri ile perakendeci temelli marka değerinin karşılaştırılması ve perakendeci temelli marka değerinin marka performansına etkisi üzerine bir araştırma ( Ağrı-Iğdır-Van illerinde süt ürünleri örneği )
Rasouli, Reza (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Marka değeri çalışmaları, tüketici açısından üzerinde çokça durulan bir konu olmasına rağmen, aracı kurumlar açısından nispeten daha az dikkate alınmaktadır. Marka değeri çalışmalarının özellikle, perakendeciler açısından ... -
Tüketici temelli marka değeri ile perakendeci temelli marka değerinin karşılaştırılması ve perakendeci temelli marka değerinin marka performansına etkisi üzerine bir araştırma ( Ağrı-Iğdır-Van illerinde süt ürünleri örneği )
Rasouli, Reza (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Marka değeri çalışmaları, tüketici açısından üzerinde çokça durulan bir konu olmasına rağmen, aracı kurumlar açısından nispeten daha az dikkate alınmaktadır. Marka değeri çalışmalarının özellikle, perakendeciler açısından ... -
Tüketici temelli marka değeri ile perakendeci temelli marka değerinin karşılaştırılması ve perakendeci temelli marka değerinin marka performansına etkisi üzerine bir araştırma ( Ağrı-Iğdır-Van illerinde süt ürünleri örneği )
Rasouli, Reza (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Marka değeri çalışmaları, tüketici açısından üzerinde çokça durulan bir konu olmasına rağmen, aracı kurumlar açısından nispeten daha az dikkate alınmaktadır. Marka değeri çalışmalarının özellikle, perakendeciler açısından ...