Browsing TEZLER by Author "e0ce666468fa16ac0ea5802b1e8f4a10"
Now showing items 1-8 of 8
-
İlkokul 5. sınıf sosyal bilgiler dersinin öğretmenlerin görüşleri çerçevesinde değerlendirilmesi (Erzurum ilinde bir inceleme)
Kiliç, Durmuş (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Araştırma, İlkokul Beşinci sınıf Sosyal bilgiler dersinin değerlendirilmesini kapsamaktadır. Değerlendirme boyutu içerisinde bu dersin `amaç, muhteva, öğretim faaliyetleri ve değerlendirme` durumları incelenmiştir. ... -
İlkokul 5. sınıf sosyal bilgiler dersinin öğretmenlerin görüşleri çerçevesinde değerlendirilmesi (Erzurum ilinde bir inceleme)
Kiliç, Durmuş (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Araştırma, İlkokul Beşinci sınıf Sosyal bilgiler dersinin değerlendirilmesini kapsamaktadır. Değerlendirme boyutu içerisinde bu dersin `amaç, muhteva, öğretim faaliyetleri ve değerlendirme` durumları incelenmiştir. ... -
İlkokul 5. sınıf sosyal bilgiler dersinin öğretmenlerin görüşleri çerçevesinde değerlendirilmesi (Erzurum ilinde bir inceleme)
Kiliç, Durmuş (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Araştırma, İlkokul Beşinci sınıf Sosyal bilgiler dersinin değerlendirilmesini kapsamaktadır. Değerlendirme boyutu içerisinde bu dersin `amaç, muhteva, öğretim faaliyetleri ve değerlendirme` durumları incelenmiştir. ... -
İlkokul 5. sınıf sosyal bilgiler dersinin öğretmenlerin görüşleri çerçevesinde değerlendirilmesi (Erzurum ilinde bir inceleme)
Kiliç, Durmuş (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Araştırma, İlkokul Beşinci sınıf Sosyal bilgiler dersinin değerlendirilmesini kapsamaktadır. Değerlendirme boyutu içerisinde bu dersin `amaç, muhteva, öğretim faaliyetleri ve değerlendirme` durumları incelenmiştir. ... -
İlkokul 5. sınıf sosyal bilgiler dersinin öğretmenlerin görüşleri çerçevesinde değerlendirilmesi (Erzurum ilinde bir inceleme)
Kiliç, Durmuş (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Araştırma, İlkokul Beşinci sınıf Sosyal bilgiler dersinin değerlendirilmesini kapsamaktadır. Değerlendirme boyutu içerisinde bu dersin `amaç, muhteva, öğretim faaliyetleri ve değerlendirme` durumları incelenmiştir. ... -
Yatılı ilköğretim bölge okulları ile diğer ilköğretim okullarının toplumsal fonksiyonlarını gerçekleştirme düzeylerinin karşılaştırılması (Erzurum örneği)
Kiliç, Durmuş (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)I ÖZET DOKTORA ÖZETİ YATILI İLKÖĞRETİM BÖLGE OKULLARI İLE DİĞER İLKÖĞRETİM OKULLARININ TOPLUMSAL FONKSİYONLARINI GERÇEKLEŞTİRME DÜZEYLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI (Erzurum Örneği) Durmuş KILIÇ Danışman: Yrd.Doç. Dr. Selami ... -
Yatılı ilköğretim bölge okulları ile diğer ilköğretim okullarının toplumsal fonksiyonlarını gerçekleştirme düzeylerinin karşılaştırılması (Erzurum örneği)
Kiliç, Durmuş (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)I ÖZET DOKTORA ÖZETİ YATILI İLKÖĞRETİM BÖLGE OKULLARI İLE DİĞER İLKÖĞRETİM OKULLARININ TOPLUMSAL FONKSİYONLARINI GERÇEKLEŞTİRME DÜZEYLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI (Erzurum Örneği) Durmuş KILIÇ Danışman: Yrd.Doç. Dr. Selami ... -
Yatılı ilköğretim bölge okulları ile diğer ilköğretim okullarının toplumsal fonksiyonlarını gerçekleştirme düzeylerinin karşılaştırılması (Erzurum örneği)
Kiliç, Durmuş (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)I ÖZET DOKTORA ÖZETİ YATILI İLKÖĞRETİM BÖLGE OKULLARI İLE DİĞER İLKÖĞRETİM OKULLARININ TOPLUMSAL FONKSİYONLARINI GERÇEKLEŞTİRME DÜZEYLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI (Erzurum Örneği) Durmuş KILIÇ Danışman: Yrd.Doç. Dr. Selami ...