Browsing TEZLER by Author "c273e75337a5d91854acf26ac09ce0d6"
Now showing items 1-4 of 4
-
Goal orientation and l1 and l2 reading comprehension strategy use of turkish elt students: A qualitative investigation
Demiröz, Hakan (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Hem ana dil hem de yabancı dilde okuma karmasık ve çok yönlü bir etkinliktir. Okuma bilissel,bilisötesi, sosyal süreçleri ve motivasyon gerektirir. Bu çalısma okumanın eğitimsel yönlerini anlamakve bunlar hakkında çıkarımlarda ... -
Goal orientation and l1 and l2 reading comprehension strategy use of turkish elt students: A qualitative investigation
Demiröz, Hakan (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Hem ana dil hem de yabancı dilde okuma karmasık ve çok yönlü bir etkinliktir. Okuma bilissel,bilisötesi, sosyal süreçleri ve motivasyon gerektirir. Bu çalısma okumanın eğitimsel yönlerini anlamakve bunlar hakkında çıkarımlarda ... -
Goal orientation and l1 and l2 reading comprehension strategy use of turkish elt students: A qualitative investigation
Demiröz, Hakan (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Hem ana dil hem de yabancı dilde okuma karmasık ve çok yönlü bir etkinliktir. Okuma bilissel,bilisötesi, sosyal süreçleri ve motivasyon gerektirir. Bu çalısma okumanın eğitimsel yönlerini anlamakve bunlar hakkında çıkarımlarda ... -
Goal orientation and l1 and l2 reading comprehension strategy use of turkish elt students: A qualitative investigation
Demiröz, Hakan (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Hem ana dil hem de yabancı dilde okuma karmasık ve çok yönlü bir etkinliktir. Okuma bilissel,bilisötesi, sosyal süreçleri ve motivasyon gerektirir. Bu çalısma okumanın eğitimsel yönlerini anlamakve bunlar hakkında çıkarımlarda ...