Browsing TEZLER by Author "020bde7612af048cd3f151962b3652b7"
Now showing items 1-8 of 8
-
Hane halklarının sürdürülebilir tüketim davranışlarının ölçülmesine yönelik bir ölçek geliştirme çalışması
Başar, Enes Emre (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmada, hane halklarının sürdürülebilir tüketim davranışlarını bütünlüklü bir yaklaşımla ele alan, kavramın kuramsal temelinive teorik alt yapısınıkapsayan ve geçerlilikve güvenilirlikkriterlerini sağlayan bir ölçek ... -
Hane halklarının sürdürülebilir tüketim davranışlarının ölçülmesine yönelik bir ölçek geliştirme çalışması
Başar, Enes Emre (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmada, hane halklarının sürdürülebilir tüketim davranışlarını bütünlüklü bir yaklaşımla ele alan, kavramın kuramsal temelinive teorik alt yapısınıkapsayan ve geçerlilikve güvenilirlikkriterlerini sağlayan bir ölçek ... -
Hane halklarının sürdürülebilir tüketim davranışlarının ölçülmesine yönelik bir ölçek geliştirme çalışması
Başar, Enes Emre (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmada, hane halklarının sürdürülebilir tüketim davranışlarını bütünlüklü bir yaklaşımla ele alan, kavramın kuramsal temelinive teorik alt yapısınıkapsayan ve geçerlilikve güvenilirlikkriterlerini sağlayan bir ölçek ... -
Hane halklarının sürdürülebilir tüketim davranışlarının ölçülmesine yönelik bir ölçek geliştirme çalışması
Başar, Enes Emre (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmada, hane halklarının sürdürülebilir tüketim davranışlarını bütünlüklü bir yaklaşımla ele alan, kavramın kuramsal temelinive teorik alt yapısınıkapsayan ve geçerlilikve güvenilirlikkriterlerini sağlayan bir ölçek ... -
Tüketici yenilikçiliği ve marka değeri algılarının marka yayma üzerindeki etkileri
Başar, Enes Emre (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Son yıllarda marka yayma, çoğu firmanın başvurduğu bir büyüme stratejisi olmuştur. Bunun nedeni, pazara yeni ürünlerin sunulmasında marka yayma stratejisinin uygulanmasının, perakendeci ve tüketici kabulünü artırmaya yardım ... -
Tüketici yenilikçiliği ve marka değeri algılarının marka yayma üzerindeki etkileri
Başar, Enes Emre (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Son yıllarda marka yayma, çoğu firmanın başvurduğu bir büyüme stratejisi olmuştur. Bunun nedeni, pazara yeni ürünlerin sunulmasında marka yayma stratejisinin uygulanmasının, perakendeci ve tüketici kabulünü artırmaya yardım ... -
Tüketici yenilikçiliği ve marka değeri algılarının marka yayma üzerindeki etkileri
Başar, Enes Emre (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Son yıllarda marka yayma, çoğu firmanın başvurduğu bir büyüme stratejisi olmuştur. Bunun nedeni, pazara yeni ürünlerin sunulmasında marka yayma stratejisinin uygulanmasının, perakendeci ve tüketici kabulünü artırmaya yardım ... -
Tüketici yenilikçiliği ve marka değeri algılarının marka yayma üzerindeki etkileri
Başar, Enes Emre (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Son yıllarda marka yayma, çoğu firmanın başvurduğu bir büyüme stratejisi olmuştur. Bunun nedeni, pazara yeni ürünlerin sunulmasında marka yayma stratejisinin uygulanmasının, perakendeci ve tüketici kabulünü artırmaya yardım ...