Show simple item record

dc.contributor.advisorKartal, Cihat
dc.contributor.authorKütükçü, Murat
dc.date.accessioned2021-05-02T07:49:17Z
dc.date.available2021-05-02T07:49:17Z
dc.date.submitted2007
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/563873
dc.description.abstractGünümüzde şirket yöneticilerinden, yüksek rekabet ortamında idare ettikleriişletmelerde, yüksek verimlilik, karlılık ve her bakımdan başarılı sonuçlar eldeetmeleri beklenmektedir.Yöneticilerin etkili bir performans sergilemesi, bulundukları sektör vefirmanın teknolojik yeterlilikleri, hatta en önemlisi çalışanları ile ilişkilerindekiyetenekleri ile orantılıdır.Çalışanların her zaman en iyi şekilde işlerini yapmalarını sağlamak aslındabir yöneticinin en temel görevidir. Dolayısı ile bu görevi başarılı bir şekilde yerinegetirmek, çalışanları ile iletişimi iyi yürütmekten geçmektedir. Yöneticiler herzaman çalışanlarını daha iyiye yönlendirebilmelidir.Günümüzde yönetim çok daha insan odaklı olmuş ve başarılı yönetimlerdeçalışan ilişkileri çok daha ön plana çıkmıştır. Bu sayede başarılı yöneticilerin, farklısektörlerdeki firmalara geçiş yapabilmeleri, sektörsel bilgilerinden çok, çalışanlarıile kurdukları ilişkiler ve verimli bir çalışma ortamı yaratabilmeleri ile ilgilidir.Bunu başarabilen bir yönetici, çalışanları sayesinde şirketini ve şirketperformansının arttırabilir.Bütün bu bilgiler ışığında, çalışan ilişkileri yönetiminin ve şirketperformansına etkisinin önemi, ne şekilde ve hangi yöntemlerle iyileştirilebileceğiaçıklanmıştır.
dc.description.abstractToday, corporate executives are expected to manage their companies withhigh profitability, efficiency and successful results in highly competitiveenvironment.Executive?s performance often related to market experiences technicalcapabilities, but mostly the success of the executive is related employeerelationship skills.To keep employees at their best is an important principal of an executive.Therefore, to fulfill this goal, employee relationship management must be used.Executives should always canalize their employees to their best.Today, management is much more human oriented, and employeerelationships are gained importance in good managements. Thus, a successfulexecutive transfer between different markets has become possible by theirefficient employee management.An executive who conducts good employee relationship managementachieves this goal and can increase the performance of the company.In the light of this information, how employee relationship management canaffect a company?s performance, and which paths must be followed is explained indetails as follows.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleÇalışan ilişkileri yönetiminin şirket performansına etkileri
dc.title.alternativeEffects of employee relationship management on company's performance
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.identifier.yokid194481
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityKIRIKKALE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid205987
dc.description.pages117
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess