Show simple item record

dc.contributor.advisorUsta, Öcal
dc.contributor.authorTütüncüoğlu, İpek
dc.date.accessioned2021-05-01T13:57:33Z
dc.date.available2021-05-01T13:57:33Z
dc.date.submitted2009
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/554058
dc.description.abstractBu tez çalışması üç ana bölüm olarak planlanmış ve konu bu bölümlerdeki alt başlıklarda detaylandırılarak ele alınmıştır.Çalışmanın birinci bölümünde pazarlamanın genel kavramları üzerinde durulmuş ve gerekli tanımlamalar yapılmıştır. Konu gereği uluslararası pazarlama konusuna da değinilmiş, uluslararası pazarlama stratejileri ve uluslararası pazarlamada dağıtım kanalları açıklanmaya çalışılmıştır.İkinci bölümde asıl çalışma alanını oluşturan fuar ve sergilerin detaylı tanımlamaları yapılmıştır. Fuar ve sergilerin Türkiye'deki durumu diğer ülkelerle karşılaştırmalı olarak anlatılmıştır. Dış ticaret şirketleri açısından fuar ve sergilerin önemi üzerinde durulmuştur.Üçüncü ve son bölümde ise, bu konu ile ilgili daha önce yapılmış çalışmalara ve istatistiksel analizlere yer verilerek dış ticaret şirketleri açısından fuar ve sergilerin önemi vurgulanmıştır.
dc.description.abstractThis study is planned as three sections and the subject is taken in hand by being detailed with subtitles.In the first section general concepts of marketing are emphasized and necessary definitions are done. International marketing is also mentioned accordingly, marketing strategies and distribution channel in the international marketing are tried to explain.In the second section the detailed definition of fair and exhibition which are the main working fields, is done. The situation of fairs and exhibitions in Turkey are expressed by comparing with the other countries. The importance of fairs and exhibitions are emphasized in terms of foreign trade companies.In the third and the last section, the importance of fairs and exhibitions in terms of foreign trade companies are highlighted by mentioning the statistical analysis and the previous studies concerning this issue.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleUluslararası pazarlamada bir tutundurma aracı olarak fuar ve sergilere katılımın dış ticaret şirketleri açısından önemi
dc.title.alternativeThe importance of the participation to international fairs and exhibitions as an international marketing tool for the foreign trade companies
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmPromotion
dc.subject.ytmPromotion tools
dc.subject.ytmMarketing strategies
dc.subject.ytmDistribution channels
dc.subject.ytmFairs
dc.subject.ytmExhibitions
dc.subject.ytmForeign trade corporate companies
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmInternational marketing
dc.identifier.yokid348270
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityDOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid249491
dc.description.pages101
dc.publisher.disciplineUluslararası İşletmecilik Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess