Search
Now showing items 1-10 of 101
Deneyimsel pazarlama çalışmalarının ve müşteri deneyimi yönetiminin müşteri sadakatine etkisi: İzmir`de hizmet sektöründe bir araştırma ve Türk Telekom uygulaması
(2019-04-29)
Günümüzde pazarlama dünyasındaki stratejileri şekillendiren tüketicilerin beklentileri oldukça değişmiştir. Dolayısıyla tüketici beklentilerine uyumlu yeni rekabet stratejilerine ihtiyaç duyulmaktadır. Geleneksel pazarlama ...
Türk ürünlerinin dış satım olanakları açısından Kırgızistan pazarının incelenmesi ve pazar olanaklarının değerlendirilmesi
(2021-04-23)
ÖZET Dünya ekonomisi son yıllarda değişik bölgelerde yaşanan krizler nedeniyle oldukça istikrarsız bir gelişme perspektifi göstermektedir. Bir yandan ekonomik entegrasyon hareketleri hız kazanırken, diğer yandan gelişmekte ...
Uluslararası pazarlamada bir tutundurma aracı olarak fuar ve sergilere katılımın dış ticaret şirketleri açısından önemi
(2018-08-06)
Bu tez çalışması üç ana bölüm olarak planlanmış ve konu bu bölümlerdeki alt başlıklarda detaylandırılarak ele alınmıştır.Çalışmanın birinci bölümünde pazarlamanın genel kavramları üzerinde durulmuş ve gerekli tanımlamalar ...
Küresel pazarlama ortamında elektronik pazaryerlerinin etkinliğinin arttırılmasında güvenilirliğin rolü: Türkiye`de otomotiv sektöründe bir araştırma
(2018-08-06)
ÖZETDoktora TeziKüresel Pazarlama Ortamında Elektronik Pazaryerlerinin Etkinliğinin Arttırılmasında Güvenilirliğin Rolü: Türkiye'de Otomotiv Sektöründe Bir Araştırmaİsmail METİNDokuz Eylül ÜniversitesiSosyal Bilimler ...
İlişkisel pazarlamanın lojistik sektöründeki görünümü ve bu sektördeki yeni yaklaşımlar
(2018-08-06)
ÖZET VE TEŞEKKÜR İLİŞKİSEL PAZARLAMANIN LOJİSTİK SEKTÖRÜNDEKİ GÖRÜNÜMÜ VE BU SEKTÖRDEKİ YENİ YAKLAŞIMLAR Pazarlama bilimine 1995' den sonra yeni bir oluşum damgasını vurmuştur; İlişkisel Pazarlama. İlişkisel Pazarlama ...
Bayilik sistemi ile dağıtım: Sorunları ve etkinliği (Otomotiv yan sanayi örneği)
(2021-01-13)
ÖZET Ülkemizde Otomotiv ve Yan Sanayi Ürünleri dağıtımı ve pazarlaması firma uygulamaları açısından büyük öneme haizdir. Özellikle dağıtım sorununun çözümünde, bayilik sistemi ile uygulama yapılmaktadır. Bu nedenle tez ...
Analysis of cocoa beans trade between Turkey and Ghana through the maritime route
(2018-08-06)
Bu tezin amacı, deniz yolu ile Gana ve Türkiye arasında yapılan kakao çekirdeği ticaretini analiz etmektir. Kakao çekirdeği iki ülke arasındaki en yüksek ticaret potansiyeline sahip olan emtia olmasına rağmen; bazı lojistik ...
Bilgi teknolojilerindeki gelişmelerin pazarlamaya olan etkilerinin incelenmesi
(2018-08-06)
ÖZET Pazarlama, işletmelerin pazarlarda kalıcı başarılar sağlamasında ve rekabet yarışında her zaman önceliği elinde bulundurmasında önemli donanımlara sahip olan bir kavramı ifade etmektedir. Pazarlama kavramı geçmişten ...
Yeşil pazarlama ve işletmelerin yeşil pazarlama anlayış ve uygulamalarının değerlendirilmesine yönelik bir araştırma
(2018-08-06)
ÖZET Dünya genelinde artan global çevre sorunları hükümetleri, sivil toplum kuruluşlarını ve de işletmeleri çevreye duyarlı olmaya ve çevresel konularda önlemler almaya yöneltmiştir. Hükümetler yasal düzenlemeler ile, sivil ...
Satın alma sürecinde dijital medya kanallarının kullanımı ve müşteri memnuniyeti: T.C. Dokuz Eylül Üniversitesi öğrencileri üzerinde bir araştırma
(2018-11-22)
Küreselleşen dünyada insanların tüketim ihtiyacı dünya ekonomisini etkileyen en temel etkenlerden biridir. Teknolojinin gelişimi yaşamın her bir alanında kolaylıklar sağladığı gibi, tüketici alış-verişlerinde de çok büyük ...