Orta öğretimde spor eğitimi ve lise beden eğitimi ders programında hentbol eğitimi için belirlenen amaçların gerçekleşme düzeyi
dc.contributor.advisor | Can, Yusuf | |
dc.contributor.author | Ayaz, Ayşegül | |
dc.date.accessioned | 2021-04-30T10:46:28Z | |
dc.date.available | 2021-04-30T10:46:28Z | |
dc.date.submitted | 1995 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/550201 | |
dc.description.abstract | V- ÖZET Anket uygulaması Metropol-Taşra'dan 5 orta dereceli okulda ve 200 öğrenciye uygulanmıştır. Tesadüfi yöntem kullanılarak anket uygulaması yüz yüze gerçekleşti rilmiştir. Anket verileri EPI 5.00 programında incelenmiş olup istatistiki yöntem olarak STUDENT T TESTİ 2 PAIR kullanılmıştır. İstatistik değerlendirmesi ANOVA yön temi ile değerlendirilmiştir. Sorulan 73 düşünce; 8 amaç grubu, 6 bağımsız soru ve genel değerlendirmeden oluşmaktadır. Değerlendirme sonucu; bağımsız sorulardan 4'ünde fark olmadığı, Tinde Taşra yönünde, Tinde Metropol yönünde anlamlılık, amaç gruplarının 8'inde Metropol yönünde ve genel değerlendirmede ise yine Metro pol yönünde anlamlılık bulunmuştur. Bu çalışma beden eğitiminin genel amaçlan ve Hentbol eğitiminin uygulanma düzeylerini incelemiştir. | |
dc.description.abstract | VI- SUMMARY This questionnaire study was carried out on 200 students in 5 different secondary schools from metropolis to province. The questionnaire study has been completed by face to face with coincidental method. The data obtained from questionnaire in this study was examined by EPI 5.00 programme using Student T Test 2 Pair for statistical method. F statistical judgement was evaluated by ANOVA method. 73 ideas that had been asked in this study was composed of 8 aim groups» 6 independent questions and general evaluation. It had been found that, there was no difference in four of the independent questions, meaningful! in 1 for the province and in 1 for the metropolis, in 8 of the aim groups for the metropolis and in general evaluation again for the metropolis at the end of the evaluation. This study has examined the general aims of physical education and application levels of handball education. | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Spor | tr_TR |
dc.subject | Sports | en_US |
dc.title | Orta öğretimde spor eğitimi ve lise beden eğitimi ders programında hentbol eğitimi için belirlenen amaçların gerçekleşme düzeyi | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı | |
dc.subject.ytm | Handball | |
dc.subject.ytm | Physical education and training | |
dc.subject.ytm | Curriculum | |
dc.subject.ytm | Secondary education | |
dc.subject.ytm | High schools students | |
dc.identifier.yokid | 49684 | |
dc.publisher.institute | Sağlık Bilimleri Enstitüsü | |
dc.publisher.university | ERCİYES ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 49684 | |
dc.description.pages | 72 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |