Show simple item record

dc.contributor.advisorGök, Şahin
dc.contributor.authorKorkmaz, Ramazan
dc.date.accessioned2021-04-26T19:35:32Z
dc.date.available2021-04-26T19:35:32Z
dc.date.submitted2001
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/541435
dc.description.abstractI ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ İNGİLİZCE GRAMERİNİN İLETİŞİM SEL OLARAK ÖĞRETİLMESİ (KERNEL ONE/TWO REFERANS ALINARAK) Ramazan KORKMAZ Danışman : Yrd. Doç. Dr. Şahin GÖK 2001-SAYFA : 95 Jüri : Yrd. Doç. Dr. Şahin GÖK İngilizce öğretmenleri daha çok gramer öğretimine ilgi duymalarına rağmen, bunda başarılı olamamaktadırlar. Bu yüzden, bu çalışmanın amacı öğretme metot ve tekniklerini genel olarak sunmak ve ondan sonra İngilizce gramerinin iletişimsel olarak Türk öğrencilere nasıl öğretileceğini tartışmaktır. Önce dil öğretiminin kısa bir tarihi verilip ve daha sonra dil öğretiminde gramerin öneminden bahsedilmiş ve belli başlı metotlar gözden geçirilmiştir. İngilizce öğreniminde Türk öğrencilerin zorlukları ve dezavantajları açıklanmış, öneriler ve çözümleri ifade edilmiştir. Dil öğretiminde takip edilen ders kitabının önemli olduğu anlaşılmaktadır. Fakat en önemlisi sadece ders kitabı değil, aynı zamanda öğretmenlerin kendileri ve de etkili ve düzenli bir şekilde kullanılan yöntemlerdir. Bununla birlikte, eğer biz bir öğrenme/öğretme sürecinin oluşmasını istiyorsak, sadece öğretmenlerin değil, aynı zamanda öğrencilerin de istenilen konuları öğrenmeye istekli ve hazır olmaları gerekmektedir. Sonuç olarak, İngilizce gramerinin, kısaca, İngilizce'nin başarılı bir şekilde öğretilmesi ve öğrenilmesi için, öğretmenler, ders kitapları, öğretme koşulları ve en önemli faktör olan istekli öğrencilerin iyi organize edilmeleri gerekmektedir. O zaman öğrenme ve öğretme oluşabilir.
dc.description.abstractII ABSTRACT MASTER THESIS TEACHING GRAMMAR COMMUNICATIVELY WITH A REFERENCE TO KERNEL ONE-TWO Ramazan KORKMAZ Supervisor : Assistant Prof. Dr. Şahin GÖK 2001-PAGE: 95 Jury : Assistant Prof. Dr. Şahin GÖK Although teachers of English are mostly interested in teaching grammar, they are not able to succeed in doing this. So the aim of this study is to present the teaching methods and techniques in general and then to discuss how to teach English grammar to Turkish students communicatively. Firstly, a brief history of language teaching has been presented and then importance of grammar in language teaching has been discussed and the major methods have been overviewed. The difficulties and disadvantages of Turkish students in learning English have been explained and the suggestions and solutions have been expressed. It is clear that the course book to be followed is very important in language teaching. But the most important thing is not only the course book but also the teachers are themselves and the methods used effectively and regularly. In addition, if we wish a learning process to occur, not only the teacher but also the learners must be willing and ready to learn the desired subjects. As a result, for a successful teaching or learning of English grammar, shortly English, the teachers, the course books, teaching-learning conditions and the most important factor, eager learners must be well-organised. Then learning and teaching can occur.en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectDilbilimtr_TR
dc.subjectLinguisticsen_US
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.subjectİngiliz Dili ve Edebiyatıtr_TR
dc.subjectEnglish Linguistics and Literatureen_US
dc.titleTeaching grammar communicatively with a referance to kernel one/two
dc.title.alternativeİngilizce gramerinin iletişimsel olarak öğretilmesi (kernel one/two referans alınarak
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmTextbooks
dc.subject.ytmEnglish
dc.subject.ytmTeaching
dc.subject.ytmGrammar
dc.subject.ytmCommunication
dc.subject.ytmForeign language teaching
dc.identifier.yokid111584
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid109391
dc.description.pages95
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess