Yürülükteki sosyal bilgiler dersi müfredatının kültür konuları açısından yeterliliği
dc.contributor.advisor | Çetin, Kenan | |
dc.contributor.author | Yildiz, Mevlüt | |
dc.date.accessioned | 2021-04-26T19:35:13Z | |
dc.date.available | 2021-04-26T19:35:13Z | |
dc.date.submitted | 2002 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/541071 | |
dc.description.abstract | ÖZET Yüksek Lisans Tezi `Yürürlükteki Sosyal Bilgiler Dersi Müfredatının Kültür Konuları Açısından Yeterliliği` Mevlüt YILDIZ Danışman : Yrd. Doç. Dr. Kenan ÇETİN 2002 - Sayfa : 57 Jüri : Yrd. Doç. Dr. Kenan ÇETİN : Yrd. Doç. Dr. Zeki MEMİOĞLU : Yrd. Doç. Dr. Selahattin TOZLU İlköğretim Sosyal Bilgiler dersi müfredatında yer alan kültürel konularla ilgili hedeflerin, genel hedefler içerisindeki oranı yetersiz denecek seviyededir. Bu hedeflerin sayısı, kültürel konular baz alınarak artırılmalıdır. İlköğretim Sosyal Bilgiler dersi müfredatında yer alan Kültürel konuların yeterliliğine bakıldığında; Konular, genel başlıklar altında yeterli gibi görülmektedir. Ancak konuların daha ayrıntılı bir biçimde ele alınması gerekir. Böylece öğrencilere kültürel anlamda daha geniş bilgi kazandırılacaktır. Sosyal Bilgiler dersi öğretmenlerinin de Kültürel konuların eksik olduğu yönünde görüşlerini ifade ettikleri tespit edilmiştir. | |
dc.description.abstract | ABSTRACT Post graduate Thesis `Sufficiency of the curriculum of the social Learning Lessons in validity in the view of culture subjects` Mevlüt YILDIZ Supervisor: Assist. Prof. Dr. Kenan ÇETİN 2002 - Pages: 57 Jury : Assist. Prof. Dr. Kenan ÇETİN Assist. Prof. Dr. Zeki MEMİO?LU Assist. Prof. Dr. Selahattin TOZLU The ratio of aim related to the cultural subject that is placed in the curriculum of the primary education social Learning lesson is insufficient as it is said. The number of these aims shoud be increased in the basis of cultural subject. When the sufficiency of the cultural subject that is placed in the curciculum of the primary eduction social learning lesson is considered, subjects are seemed tobe sufficient under the general title. But the subjects should be examined in detail. Hence, stuidents will be gained in the wider range of cultural meaning. It was determined that the teachers of the social learning lesson explained their opinions in the direction of the insufficiency of the cultural subjects. | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Yürülükteki sosyal bilgiler dersi müfredatının kültür konuları açısından yeterliliği | |
dc.title.alternative | Sufficiency of the curriculum of the socia of culture subjects | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | İlköğretim Ana Bilim Dalı | |
dc.subject.ytm | Cources | |
dc.subject.ytm | Curriculum | |
dc.subject.ytm | Culture | |
dc.subject.ytm | Social studies course | |
dc.identifier.yokid | 111336 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 110112 | |
dc.description.pages | 64 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |