Show simple item record

dc.contributor.advisorÖzdemir, Ünal
dc.contributor.authorBuğday, Memet
dc.date.accessioned2021-04-26T19:34:37Z
dc.date.available2021-04-26T19:34:37Z
dc.date.submitted2003
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/540398
dc.description.abstractVII ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNİN İNCELENMESİ Memct BUĞDAY Danışman: Yrd.Doç.Dr.Ünal ÖZDEMİR 2003 Sayfa: 180 Jüri: Yrd.Doç.Dr.Ünal ÖZDEMİR Bu çalışmada, Birleştirilmiş Sınıflı İlköğretim Okulları ve bu okullarımızda işlenen Sosyal Bilgiler dersi ele alınmaya çalışılmıştır. Araştırmamızın I. bölümünde; problem, sosyal bilgiler kavramı, sosyal bilgilerin tanımı ve Türkiye'deki tarihi gelişimi, Sosyal Bilgiler ünitelerinin uygulanmasıyla ilgili esaslar, birleştirilmiş sınıf kavramı, uygulanma nedenleri, oluşturma biçimleri, uygulamanın faydaları ve zararları ele alınmıştır. îl.bölümde; araştırmanın amacı, önemi, sınırlılıkları, veri toplama teknikleri ve tanımlar ele alınmıştır. IH.bölümde ise; etkinliklerin planlanması, yapılan çalışmalar, sınıf yönetimi, yöntem ve teknikler, kullanılan araç-gereçler ve ölçme-değerlendirme etkinlikleri ele alınmıştır.
dc.description.abstractVIII ABSTRACT MASTER THESIS THE STUDY OF THE TEACHING OF SOCIAL SCIENTIES LESSON IN JOINT PRIMARY SCHOOLS. Mcmet BU?DAY Survior: Assistant Professor Dr.Ünal ÖZDEMİR 2003 Page: 180 Jury: Assist.Prof.Dr.Ünal ÖZDEMİR This study has focused on joint primary schools and the social scienlies lesson given in these schools. In the first chapter, problem, the concept the definition, and the historical devolopment of Social Scienties the principles of the application of the units of Social Scienties lesson, the concept of joint classes, the reasons of application, the way they are formed, and the advantages and disadvantages of these classes were examined In the second chapter, the purpose importance, limitations and data collection techniques, and definitions have been given. In the third chapter, the planning of the activities, the studies, classroom management, methods and techniques, materials and data evaluation studies were given.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleBirleştirilmiş sınıflarda sosyal bilgiler öğretiminin incelenmesi
dc.title.alternativeThe Study of social scienties lesson in joint primary schools
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİlköğretim Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmCombined classes
dc.subject.ytmPrimary education schools
dc.subject.ytmSocial studies course
dc.subject.ytmSocial studies teaching
dc.identifier.yokid128664
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid125561
dc.description.pages180
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess