Show simple item record

dc.contributor.advisorTakkaç, Mehmet
dc.contributor.authorGenç, Makbule
dc.date.accessioned2021-04-26T19:33:51Z
dc.date.available2021-04-26T19:33:51Z
dc.date.submitted2004
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/539631
dc.description.abstractÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE SÖZ ETKİNLİKLERİ Makbule GENÇ Danışman: Doç. Dr. Mehmet TAKKAÇ 2004- 52 Jüri : Prof.Dr.Kemalettin YİĞİTER : Doç.Dr. Mehmet TAKKAÇ : Yrd. Doç. Dr. Muzaffer BARIN Bu çalışmanın amacı söz edinimleri kavramının farklı tanımlarını değerlendirmek ve bu kavramın kullanım olanaklarını irdelemektedir. Bilindiği gibi, söz edinimleri, öğrenilen dilin kullanıldığı en önemli alanlardan biri olduğu için, yabancı dil öğretimi ve öğrenim sürecinde önemli bir yer tutar. Söz edinimleri, öğrenme sürecinde gerektiği gibi kullanılırsa, yabancı dil öğrenen kişiler yalnızca kuramsal bilgiler almakla kalmaz, aynı zamanda dilin kullanımı konusunda da beceri kazanırlar. Bu çalışma dört bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde, dil öğretiminde iletişimsel becerinin ayrıntılı özeti ve iletişim, ikinci bölümde, söz edinimi tanımı ve önemi; üçüncü bölümde, söz ediniminin öğeleri ve çözümlenmesi ve dördüncü bölümde, söz edinimi türleri incelernmiştir.
dc.description.abstractII ABSTRACT MASTER THESIS SPEECH ACTS in FOREIGN LANGUAGE TEACHING Makbule GENÇ Supervisor: Assoc. Prof. Dr. Mehmet TAKKAÇ 2004- 52 Jury : Prof. Dr. Kemalettin Yİ?İTER : Assoc. Prof. Dr. Mehmet TAKKAÇ : Assist. Prof. Dr. Muzaffer BARIN The aim of this study is to evaluate different definitions of speech acts and their probable use in language classes. Speech acts are among the most important factors to be taken into consideration because they include elements for the proper use of foreign language. If they are used appropriately, foreign language learners not only take theoretical knowledge, but also gain skill in the use of target language. This study includes four chapters. Chapter one is about communication and a detailed summary of communicative skill in language teaching. Chapter two is speech acts, their definition and importance. Chapter three includes parts of speech acts and their analysis. And the fourth chapter examines types of speech acts.en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectDilbilimtr_TR
dc.subjectLinguisticsen_US
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleSpeech acts in foreign language teaching
dc.title.alternativeYabancı dil öğretiminde söz etkinlikleri
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentYabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmSpeech acts
dc.subject.ytmForeign language teaching
dc.subject.ytmLanguage teaching
dc.identifier.yokid159624
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid144626
dc.description.pages55
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess