Show simple item record

dc.contributor.advisorEr, Abdullah
dc.contributor.authorFirat, Mustafa
dc.date.accessioned2021-04-26T19:32:22Z
dc.date.available2021-04-26T19:32:22Z
dc.date.submitted2007
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/538179
dc.description.abstractBu araştırmada, ilköğretim seviyesindeki öğrencilerin, oyun aracılığı ileyabancı dili en kolay yoldan nasıl öğrenebilecekleri, oyunun yabancı dilüzerindeki yararları, eğitim araç ve gereçlerinin yabancı dil öğrenimine katkısıincelenmiştir. Ayrıca bu çalışmadaki diğer amaçlardan birisi de; elde edilenbulguların yabancı dil eğitimi gören tüm öğrencilerin üzerinde uygulanarakonların da yararlanması olacaktır.Çalışma sonunda, yabancı dil öğretiminde oyunun kullanılmasının,öğrencilerin yabancı dili öğrenmelerini kolaylaştırdığı, bilgilerin kalıcı olduğu,öğrencilerin bu yöntemden zevk aldıkları, derslere severek ve isteyerekkatıldıkları tespit edilmiştir. İlköğretim seviyesindeki öğrenciler oyunu çoksevdiklerinden, oyunu kullanma yönteminin onlara daha uygun olduğugörülmüştür. Çalışmamızda günlük hayatta kullanılan sözcükler ve cümlelerüzerinde durulmuştur. Dört temel beceri olan dinleme, konuşma, okumu ve yazmabecerilerinin geliştirilmesine çalışılmıştır. Bu çalışma yabancı dil öğrenimiüzerindeki problemleri çözme konusunda bize ışık tutmuştur.
dc.description.abstractIn this research, how students at primary education level learn a foreignlanguage by means of game, benefit of games on the foreign language and thecontribution of educational tools and equipments to learning foreign languagehave been investigated. Furthermore, another objective of this research will be tomake use of the findings of the study to the students of foreign language educationby applyin the results on them.At the end of the research, it was found out that the use of games inlearning foreign language makes it easy for students to learn the foreign language,students enjoy this method and they attend the classes lovingly and intentionally.As the students at primary education level do not like games very much, it wasseen that the method of using games was more appropriate to them. In our study,the words and sentences that are used in our daily life have been investigated. Ithas been tried to develop the four main abilities, listening, speaking, reading andwriting. This study has thrown light on solveing problems in learning foreignlanguage.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.subjectFransız Dili ve Edebiyatıtr_TR
dc.subjectFrench Linguistics and Literatureen_US
dc.titleYabancı dil öğretiminde oyunun kullanımı
dc.title.alternativeUsing game in teaching foreign language
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentYabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı
dc.identifier.yokid189050
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid205800
dc.description.pages76
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess