Show simple item record

dc.contributor.advisorErciş, Mehmet Serdar
dc.contributor.authorErten, Zülküf Tekin
dc.date.accessioned2021-04-26T19:25:20Z
dc.date.available2021-04-26T19:25:20Z
dc.date.submitted2015
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/531106
dc.description.abstractGünümüzün rekabet ortamında işletmeler pazar paylarını koruyabilmek ve geliştirmek için müşteri ilişkileri uygulamalarını bünyelerine dâhil etmeye başlamışlardır. Müşteri İlişkileri Yönetimi uygulamalarını etkin kullanabilen işletmeler daha başarılı olmaktadır.Teknolojinin gelişmesiyle klasik ticaret yerini elektronik ticarete bırakmaya başlamıştır. E-ticaretin sağladığı kolaylıklar, birçok küçük veya büyük işletmeyi bu ortama kaydırmayı başarmıştır. Doğal olarak bu ortamda da rekabet gittikçe artmaktadır. İşletmelerin müşteri kazanmak ve onları işletmeye sadık olmalarını sağlamak için Müşteri İlişkileri Yönetimi uygulamalarını kullanmaları kaçınılmaz olmuştur. Çalışmamda, E-Ticarette Müşteri İlişkileri Yönetimi'nin önemi incelenmiş, yapılan anket sonucunda da müşterilerin işletmelerden beklentileri değerlendirilmiştir.
dc.description.abstractIn an increasingly competitive enviroment, companies have begun to take Customer Relationships Management applications in order to protect and improve their market shares. Companies which can use those applications effectively are more successfull than others. Developing technology, electronic commerce have begun to take the place of classical commerce. The easiness of e-commerce have succeeded in to get many companies from all sizes. Naturally, rivalry has increased in these circumstances. It is now inevitable for companies to use Customer Relationships Management applications in order to gain customers and make them loyals to them. In my study, the importance of Customer Relationships Management is examined and customer expectations are being evaluated by a survey.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectHalkla İlişkilertr_TR
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleE-ticarette müşteri ilişkileri yönetiminin önemi ve müşteri beklentilerine ilişkin bir uygulama
dc.title.alternativeThe importance of customer relationships management in e-trade and an implementation relating to customer expectations
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentHalkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmCustomer relationship
dc.subject.ytmCustomer relationships management
dc.subject.ytmCustomer expectation
dc.subject.ytmElectronic commerce
dc.subject.ytmManagement
dc.identifier.yokid10064978
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid385401
dc.description.pages129
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess