Türkiye`de ilköğretim okulları ikinci basamak ve ortaokullarda resim ile iş ve teknik eğitimi dersi müfredat programlarının yaratıcılığa verdiği önem yönünden karşılaştırılması
dc.contributor.author | Atar, Seval | |
dc.date.accessioned | 2021-04-26T09:43:49Z | |
dc.date.available | 2021-04-26T09:43:49Z | |
dc.date.submitted | 1987 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/527478 | |
dc.description.abstract | ||
dc.description.abstract | en_US | |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Türkiye`de ilköğretim okulları ikinci basamak ve ortaokullarda resim ile iş ve teknik eğitimi dersi müfredat programlarının yaratıcılığa verdiği önem yönünden karşılaştırılması | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Diğer | |
dc.subject.ytm | Pictures | |
dc.subject.ytm | Creativity | |
dc.subject.ytm | Curriculum | |
dc.subject.ytm | Primary education | |
dc.subject.ytm | Secondary education | |
dc.identifier.yokid | 10625 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | ANKARA ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 10625 | |
dc.description.pages | 107 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |