İlkokul beşinci sınıf sosyal bilgiler ve fen bilgisi derslerinin amaçlarının gerçekleşme düzeyi
dc.contributor.advisor | Gürkan, Tanju | |
dc.contributor.author | Candan, Ragip | |
dc.date.accessioned | 2021-04-26T09:42:04Z | |
dc.date.available | 2021-04-26T09:42:04Z | |
dc.date.submitted | 1990 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/527026 | |
dc.description.abstract | ||
dc.description.abstract | en_US | |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | İlkokul beşinci sınıf sosyal bilgiler ve fen bilgisi derslerinin amaçlarının gerçekleşme düzeyi | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Diğer | |
dc.subject.ytm | Program evaluation | |
dc.subject.ytm | Primary schools | |
dc.subject.ytm | Social studies course | |
dc.subject.ytm | Science lesson | |
dc.subject.ytm | Program development | |
dc.identifier.yokid | 16814 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | ANKARA ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 16814 | |
dc.description.pages | 125 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |