Show simple item record

dc.contributor.advisorDüzgün, Bahattin
dc.contributor.authorDilber, Refik
dc.date.accessioned2020-12-03T13:47:45Z
dc.date.available2020-12-03T13:47:45Z
dc.date.submitted2002
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/51385
dc.description.abstractÖZET Y. Lisans Tezi OHM KANUNU İLE İLGİLİ OLARAK, ORTAÖĞRETİM FEN KOLU ÖĞRENCİLERİNDE OLUŞAN KAVRAM YANILGILARI Refik DİLBER Atatürk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Fizik Eğitimi Anabilim Dalı Danışman: Prof. Dr. Bahattin DÜZGÜN Bu çalışmada ortaöğretim fen kolu öğrencilerinde, Ohm Kanunu ile ilgili olarak oluşan kavram yanılgıları araştırılmıştır. Bunun için öğrencilere açık uçlu olarak hazırlanmış onbir sorudan oluşan bir anket uygulanmıştır. Anketten elde edilen sonuçlar, daha önce bu konu ile ilgili yapılan çalışmalarla karşılaştırılarak yorumlanmış olup, bu tip kavram yanılgılarının önüne geçmek için bazı önerilerde bulunulmuştur. 2002, 66 sayfa Anahtar kelimeler: Ohm Kanunu, devre, direnç, potansiyel, akım ve parlaklık
dc.description.abstractABSTRACT Master Thesis SECONDARY SCIENCE STUDENTS' MISCONCEPTIONS OF OHM LAW Refik DİLBER Atatürk University Institute of Science Physics Education Department Supervisor: Prof. Dr. Bahattin DÜZGÜN In this study, secondary science students' misconceptions related to Ohm Law was investigated. A questionnaire consist of 11 open-ended questions was administrated. The results were analysed by compare with the previous studies done in this area and some recommendations were made in order to prevent misconceptions. 2002, 66 pages Keywords: Ohm Law, resistance, circuit, potential, current and brightnessen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.subjectFizik ve Fizik Mühendisliğitr_TR
dc.subjectPhysics and Physics Engineeringen_US
dc.titleOhm Kanunu ile ilgili olarak, ortaöğretim fen kolu öğrencilerinde oluşan kavram yanılgıları
dc.title.alternativeSecondary science students' misconceptions of Ohm Law
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmCircuits
dc.subject.ytmOhm law
dc.subject.ytmStrength
dc.subject.ytmMisconception
dc.subject.ytmCurrent
dc.subject.ytmPhysics education
dc.subject.ytmStrength
dc.identifier.yokid127525
dc.publisher.instituteFen Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid121442
dc.description.pages66
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess